Frans van Nistelrooij

Goede en perfecte levering

S. Smit

Goed verpakt, snelle levering

H. Blitterswijk

Snelle levering, netjes verpakt.

ARMAND WOLFS

Eerste keer

Shana Bakelmans

Bar slecht

Reactie Totaalinkt Shop:

Geachte mevrouw Shana,
Wat jammer dat u er zo over denkt en ons meerdere malen en slechte beoordeling geeft, want deze cartridges worden door veel andere klanten van ons goed in gebruik genomen....
Geachte mevrouw Shana,
Het is best mogelijk dat uw printer software update heeft doorgevoerd waardoor de alternatieve versie niet werkt, door blokkade vanuit HP.
In dat geval bent u een van de weinigen die dus helaas terug moet naar HP. Dit hebben we u ook duidelijk uitgelegd via de mail.
Tevens was duidelijk dat u originelen combineert met onze alternatieven, wat de blokkade/foutmelding veroorzaakt. U gaf aan ons advies om alles te vervangen niet te volgen en de gehele aankoop te retourneren.
Het aankoopbedrag krijgt u na retournering gecrediteerd dus gaan we er vanuit dat we het zo goed mogelijk voor u hebben opgelost. Meer kunnen we helaas niet voor u betekenen als u ons advies niet wilt volgen. Dat vinden we heel jammer.
Team Totaalinkt

AW Schroder-Bouman

Ging altijd goed maar de een na laatste keer deden de cartridges het niet en de laatste zending helemaal niet ontvangen : {

Reactie Totaalinkt Shop:

Beste klant,
Wat jammer te vernemen dat er iets niet goed is aan de door u bestelde cartridges.
We zien dat uw bestelling van afgelopen 2x afwijkt van uw vorige bestellingen.
Misschien...
Beste klant,
We zien dat uw bestelling van afgelopen 2x afwijkt van uw vorige bestellingen.
Misschien is dat de reden waarom ze niet werken de laatste keer?
U kunt contact opnemen met onze klantenservice zodat we daar even samen met u naar kunnen kijken.
Team Totaalinkt

Martine De Gussem