Freddy Queldry

Vlugge bestellingen

Roland Brouwer

Niet geleverd en nog steeds geen geld retour

Joop van Maanen

Had een probleem met inloggen.langer dan 1 jr geen bestelling. Andere website en dan ben je ineens zoek na al jarenlang klant te zijn. Nadat de oorzaak duidelijk was goed geholpen en alsnog... Had een probleem met inloggen.langer dan 1 jr geen bestelling. Andere website en dan ben je ineens zoek na al jarenlang klant te zijn. Nadat de oorzaak duidelijk was goed geholpen en alsnog bestelling geplaatst.

Alex

Duidelijke site, makkelijk bestellen dus.

B van Wijngaarden

Snelle service

Nestor Van den Abbeele

Ondanks het feit dat er iets misgelopen was tijdens de betaling via PayPal werd dit probleem zeer snel opgelost.

Ronny Vandormael

TOT 6 DAGEN NA BESTELLING NOG STEEDS NIETS MOGEN ONTVANGEN

Reactie Totaalinkt Shop:

Geachte heer Flor,
Wat jammer dat u ons een slechte beoordeling geeft.
Wij zien namelijk dat uw bestelling bij ons binnen is gekomen met een onjuist/onvolledig adres.
Hiervoor hebben we...
Geachte heer Flor,
Wat jammer dat u ons een slechte beoordeling geeft.
Hiervoor hebben we u geprobeerd te bellen en hebben we u ook een mail gestuurd. Er is op onze mail helaas niet gereageerd waardoor we uw bestelling nog niet hebben kunnen verwerken en versturen.
Als u even contact met ons kunt opnemen, kunnen we dit spoedig voor u oppakken en zal uw bestelling ook snel uw kant op komen.
We horen het graag van u
Team Totaalinkt

Herman Meertens