Caroline vd heuvel-kukupessy

Goed bedrijf

Parochie Support Groep

Helemaal blij mee. Dank

Adri hink

Ik heb de patronen teruggestuurd omdat ik me vergist had. Verkeerde patronen besteld. Tot dusver nog geen geld retour gehad.

N.B.X.P.M. Meijer

In de orderbevestiging stond vermeld dat het paket de zelfde dag bij PostNL aangeleverd zou worden. PostNL beweerde de volgende dag dat men niets aangeleverd had gekregen. Na een beetje heen en weer... In de orderbevestiging stond vermeld dat het paket de zelfde dag bij PostNL aangeleverd zou worden. PostNL beweerde de volgende dag dat men niets aangeleverd had gekregen. Na een beetje heen en weer bellen ( een van de medewerkers had een dag vrij) kreeg ik te horen dat het product niet op voorraad was en dat het rechtstreeks door jullie leverancier verstuurd zou worden. Product werd vervolgens met een beetje vertraging netjes afgeleverd. Het is geen halszaak maar het zou beter zijn gewest als jullie, na ontvangst van de order, zelf even hadden laten weten hoe de vlag er bij hing. Hier kan dus iets verbeterd worden

V bharosa

Online aangekocht een tonercartridge. net uitgeprint .
ben er blij mee.

Frans de Kort

Prima verzorgde zending. Met extra cartridges.

Karel

Waardeloze producten garantie op hoeveelheden en aantal afdrukken geven ze niet. Extra veel afdrukken zoals aangegeven bestaan hier niet als u 50% van het opgegeven aantal haalt heb je veel... Waardeloze producten garantie op hoeveelheden en aantal afdrukken geven ze niet. Extra veel afdrukken zoals aangegeven bestaan hier niet als u 50% van het opgegeven aantal haalt heb je veel geluk.
Het is allemaal goedkope Chinese bende wat ze hier verkopen

Reactie Totaalinkt Shop:

Beste klant,
Omdat u nogmaals een negatieve beoordeling achterlaat, maar onder een andere naam, zullen we op deze beoordeling hetzelfde reageren zoals we bij de vorige hebben gereageerd :-)
We vinden het jammer dat u een slechte ervaring heeft met ons en ons daardoor negatief beoordeeld. Onze klantenservice heeft contact gehad met u per mail, waarin duidelijk is gecommuniceerd over onze garantievoorwaarden. Onze communicatie is in zulke gevallen per mail omdat we het graag duidelijk vast willen leggen en discussie aan de telefoon willen voorkomen.
Uw aankoop is van midden 2020 geweest en sommige toners staan op 30% waardoor de kwaliteit van uw afdrukken gewoonweg minder goed uit de printer komen.
We begrijpen het het heel vervelend is, maar kunnen u helaas niet tegemoet komen met een (volledige) garantie hierin.
Met vriendelijke groeten,
Team Totaalinkt.

BVS

Koop hier niets, als er nog 40% in de toner aanwezig is maar je hebt hem meer dan 12 maanden geleden gekocht kennen ze ineens geen garantie meer! Het is een schande hoe je als klant wordt behandeld... Koop hier niets, als er nog 40% in de toner aanwezig is maar je hebt hem meer dan 12 maanden geleden gekocht kennen ze ineens geen garantie meer! Het is een schande hoe je als klant wordt behandeld ook de service via de telefoon is zeer beperkt stuur maar een mail enz een grote ellende.

Reactie Totaalinkt Shop:

Met vriendelijke groeten,
Team Totaalinkt.

Philippe de Geest

Perfecte bestelling en perfecte- en correcte snelle levering van het aangekochte produkt.