Martin

Prima ervaring! Ik kan niet anders zeggen snelle levering goede producten voor een lage prijs.

k doygun

Snelle service

Ron

Ik had vorig jaar een toner cartridge besteld als reserve. Toen ik deze bijna een jaar later wilde vervangen, bleek de verkeerde toner cartridge te zijn geleverd. Na contact te hebben opgenomen heb... Ik had vorig jaar een toner cartridge besteld als reserve. Toen ik deze bijna een jaar later wilde vervangen, bleek de verkeerde toner cartridge te zijn geleverd. Na contact te hebben opgenomen heb ik de juiste toner cartridge alsnog ontvangen bij mijn nieuwe bestelling.
Een zeer goede service van Totaalinkt!!! Dank jullie wel.

Johan

Net dezelfde toner Brother MFCL2710DW printer (cartridge TN2420) en werkt perfect.

Cynthia Buysse

Geleverde toner wordt niet aanvaard door printer
Geleverde toner wordt niet aanvaard door printer
Wij bestelden 3 toners voor een Brother MFCL2710DW pinter (cartridge TN2420). De toner is volgens de verpakking inderdaad geschikt voor deze printer en past erin doch wordt er niet door aanvaard.

A.T. van Zoest

Geweldige service en snelle reactie

Ruud

Goed meegedacht. Ik had eigenlijk twee verkeerde zwarte inkt cartridges besteld die niet bij de sets hoorde. Keurig drie van de goede cartridges geleverd met in totaal dezelfde inhoud. Top.

E. Kamps

Top bedrijf. Heel klantvriendelijk en service gericht.

R. van Heeringen-Gorter

Bij problemen keurig geholpen, ook snelle levering van producten