Rudy Deleersnyder

Vlot en correct

HANS V STUIJVENBERG .

Prima bedrijf snel en accuraat

Kevin

Slechte service

Reactie Totaalinkt Shop:

Jammer dat klant niet aangeeft wie hij of zij is en wat voor probleem hij of zij te maken heeft zodat we het probleem eventueel voor hem of haar kunnen oplossen.
Team Totaalinkt

Klant2021

Ik had per ongeluk een lege toner bestelt ipv een inkt cartridge. Terugsturen is een heel gedoe. Ze doen van alles om ervoor te zorgen dat je geen producten terugstuurt. Verzendkosten zelf betalen,... Ik had per ongeluk een lege toner bestelt ipv een inkt cartridge. Terugsturen is een heel gedoe. Ze doen van alles om ervoor te zorgen dat je geen producten terugstuurt. Verzendkosten zelf betalen, pakket mag niet geopend worden etc. Advies is om enkel bij dit bedrijf te bestellen als je zeker weet dat je de juiste artikel hebt, anders zou ik niks kopen bij dit bedrijf.

Reactie Totaalinkt Shop:

We hebben de klant gesproken, het gaat hier om een drum unit die de klant heeft besteld en niet een lege toner.
De drum unit is geen toner en indien niet gewenst mag deze terug gestuurd worden naar ons. Mits deze nog voorzien is van gesealde verpakking. Bij een geopende verpakking kan een drum unit beschadigd zijn en wordt deze niet geaccepteerd.
Jammer dat klant hier niet mee eens is.
Daarom is het ook altijd goed om te controleren wat u besteld voordat u de bestelling afrondt met bestelling. Bestellen zonder dat je zeker bent of het wel het juiste is, is nooit goed. We hebben dan liever dat klanten ons even belt om dit na te vragen. Dit voorkomt namelijk veel rompslom.
Team Totaalinkt

frans

Snelle levering en goedkope toner

Willy

Mijn eerste ervaring met Totaalinkt. Correcte prijzen en ultra snelle levering (zeker in deze tijden). Top.

W

Snelle en correcte service

A.J.J.A. v Kuijk

Alles klopt als op advertentie

J. Meijer

Beste mensen van Totaalinkt.
Ik ben zeer tevreden met de Ink Cartridge en de verzending via Track & Trace Service.

Ja ik heb een fout gemaakt door de bestelling verkeerd te...
Beste mensen van Totaalinkt.

Ja ik heb een fout gemaakt door de bestelling verkeerd te selecteren. ja het was wel jammer, maar toch de gevraagde bestelling, weer goed ontvangen.
Blijf zo doorgaan met uw service voor de klanten die u geeft.
Ik ben zeer tevreden. misschien ontvang ik weer een kortings bon bij de volgende verzending aan mij.

ik wens u een fijnedag en mijn vriendelijke Groeten aan U. Totaalinkt.