Hennie Tersluijsen

Prima en snelle levering

Erik van der Horst

Er wordt geleverd wat besteld is en volgens termijn welke gesteld wordt bij bestelling, kortom men komt zijn afspraken na.

Ro-PRINTING

Producten zijn prima en komen overeen met website, had gevraagd of het uit naam van iemand anders verzonden kon worden en toch stond onze naam er 5x op verder zeer tevreden

Reactie TrafficSupply:

Hi Ronald,
Hi Ronald,
Bedankt voor je review en fijn om te horen dat je over het algemeen zeer tevreden bent! 😃TrafficSupply biedt uitgebreide mogelijkheden om bestellingen whitelabel te verzenden. Mocht je daar bij toekomstige bestellingen behoefte aan hebben, laat het ons dan weten! Dan maken we hier namelijk melding van in jouw account zodat dit altijd goed gaat.
In deze bestelling zijn we uitgegaan van het afleveradres zoals opgegeven. Ik zie dat je wel een orderopmerking hebt geplaatst. Dit verzoek is -helaas- niet goed verwerkt aan onze kant.. Als je dit bij een volgende keer direct in het afleveradres wilt verwerken komt dit ook zeker op de pakbon en leverbon terecht!
Graag tot de volgende keer! 👋
Team TrafficSupply

Dirk Gravemaker VvE 18 Strandappartementen

Goed. Bord was hufterproof verpakt en voorzien van antikras materiaal. Zoaals gewend een keurig bord.

Bouko Bandsma

Uitstekend

Naomi Grootveld

Fijn dat ze mij op de hoogte hebben gehouden over de verzending.

schippers guy de vrije rijders

Mooi matriaal

Michael Buijteweg

Landenbord besteld, keurig afgeleverd binnen de beloofde tijd. Super!

Erik Scheers

Heel vlot.