Atheneum Hoboken

Tiptop!

Vereniging Frederik van Eedenweg Almere Oosterwold

Prima borden en paal. Jammer dat er geen vastgelaste dwarspoten meer aan de paal zitten.

Emio Van der Plas

Update:

Ze hebben mij een nieuwe opgestuurd, die perfect past! Ik ben een tevreden klant. Bedankt!

Armband past spijtig genoeg niet

Jan van Fee

Top, goed werk geleverd, fijne mensen. Reageren direct op vragen en komen afspraken na.

Karel Sijgers

Beroerde service. Als er een defecte laadpaal wordt geleverd ben je werkelijk aan de goden overgeleverd. Bizar slecht!

Reactie TrafficSupply:

Beste heer Sijgers / Zinnis B.V.
Beste heer Sijgers / Zinnis B.V.
U dacht waarschijnlijk 2 voor de prijs van 1. Een garantieclaim indienen, uit coulance van ons direct een nieuwe lader ontvangen en dan (ondanks herhaalde verzoeken) de 'verondersteld' defecte lader 6 maanden lang weigeren retour te zenden. Pas toen wij geen andere keuze hadden dan hiervoor onze deurwaarder te betrekken, kregen wij de 'defecte' oplader retour.
Het zal wel opluchten dat u in ieder geval nog een dergelijke review kan achterlaten, gelukkig weten onze echte klanten beter...
Team TrafficSupply

Christine K.

Uitstekend.

Burcht Wedde

Snel en ideaal om te bestellen! Wel mis ik een eindcontrole qua materialen. De klemmen zijn niet goed verzonken en de hoeken van het bordje hadden netter kunnen zijn(verf/krassen).

Klant

Bestelling ging makkelijk en de borden zijn snel geleverd.

Ivo Beukeboom

Top snelle levering en goede kwaliteit

Albert Koers

Prima. Heldere website, snelle service en produkt dat geheel aan de verwachtingen voldoet