Hsv de hengelsport Zwolle

Uitstekend

GEZ rivierenwijk-dichterswijk

Plak “tegels” zullen wij niet aanraden omdat deze vrij snel losgaan, ik zou aanraden om voor een echte stoeptegel te gaan.

Reactie TrafficSupply:

Hoi Anouk,
Hoi Anouk,
Indien mogelijk is het inderdaad raadzaam om voor Rookvrije Generatie stoeptegels te kiezen in geval van straatwerk. Alleen bij asfalt of beton is het advies om anti-slip vloerstickers te gebruiken. De order is door jullie zelf samengesteld en besteld in onze webshop dus hebben we daar op voorhand helaas geen adviserende rol in kunnen spelen. Overigens hebben we nog wel kosteloos een nieuwe stoeptegel geleverd t.b.v. een locatie waar deze beter paste dan de bestelde vloersticker.
De complete opdracht bevatte het aanbrengen van diverse wegmarkeringen, vloerstickers en stoeptegels. De werkzaamheden zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd, aldus jouw collega Martine (Voor de rest wil ik nog even meegeven dat ieder onwijs enthousiast is over het eindresultaat. Jullie sturen vakkundige mannen, goede, nette en prettige service en daarbij ook eerlijk. )
Ondanks dat we de slechte beoordeling niet in perspectief vinden staan tot omvang van de gehele opdracht, toch bedankt voor je review.
Fijne dag en vriendelijke groet,
Team TrafficSupply

Jan Koopmans

Snelle levering netjes

Stichting Maritieme schilderijen Peter J. Sterkenburg

Zeer eenvoudig een ontwerp maken en product voldoet zeker aan onze wensen.
Ook het verzenden word goed afgestemd en goed verpakt ontvangen.

Roland van de Laar

Snelle service maar prijs technische erg hoog

Reactie TrafficSupply:

Hoi Roland,
Fijn om te horen dat je onze service als snel hebt ervaren!
Hoi Roland,
Fijn om te horen dat je onze service als snel hebt ervaren!
Prijs-technisch erg hoog, tja. Een officieel retroreflecterend aluminium verkeersbord met een levensduur van minimaal 15 jaar is inderdaad wat hoger geprijsd dan een plat kunststof niet-reflecterend bordje.
Wij willen nou eenmaal uitsluitend producten van de hoogste kwaliteit leveren ;-)
Desondanks willen we je bedanken voor je review!
Met vriendelijke groet
Team TrafficSupply

Rotterdamse Rugby Club

Goede service, reageren snel en denken mee in oplossingen!

optimum sorting.com

Fijne ervaring

Remco van Kouteren / SOPOGO

Fijn contact vanaf moment van de (web)order tot aan de nazorg bij oplevering. Duidelijke communicatie, afspraak is echt afspraak en de foto rapportage waar de borden geplaatst zijn was een mooi... Fijn contact vanaf moment van de (web)order tot aan de nazorg bij oplevering. Duidelijke communicatie, afspraak is echt afspraak en de foto rapportage waar de borden geplaatst zijn was een mooi staaltje nazorg.