Wartburg College Dordrecht

Keurig product, netjes verpakt en snel geleverd.

PD OG

Van mijn verzekering moest ik rookpalen plaatsen op mijn terreinen bij mijn zoektocht op Google kwam ik jullie tegen en het leek mij een beter plan mijn terreinen rookvrij te maken dus alvast... Van mijn verzekering moest ik rookpalen plaatsen op mijn terreinen bij mijn zoektocht op Google kwam ik jullie tegen en het leek mij een beter plan mijn terreinen rookvrij te maken dus alvast begonnen met één terrein

Corrietha

Zeer positieve ervaring. Na het bestellen ontdekte ik dat ik beter een ander bord had kunnen bestellen. Dit had informatiebord.nl ook opgemerkt en een voorstel hierover gemaild. Het te veel betaalde... Zeer positieve ervaring. Na het bestellen ontdekte ik dat ik beter een ander bord had kunnen bestellen. Dit had informatiebord.nl ook opgemerkt en een voorstel hierover gemaild. Het te veel betaalde bedrag was binnen enkele dagen teruggestort op mijn rekening zonder dat ik daarom hoefde te vragen.

alex hagenaars

Even een belletje en precies het bord gekregen wat we voor ogen hadden. binnen twee dagen thuis bezorgd mooie kwaliteit gaat een leven lang mee.

Hoge school Van Hall Larenstein . Leeuwarden.

Goede ervaring , snelle levering , goed product.

klant - MBS Ehv.

Goed materiaal geleverd zoals afgesproken.

André van der Zwaard

Prima service. Was blij met het advies om de tekst en de maat van het informatiebord aan te passen.

VZW Skobo

Snelle en correcte levering