Kees Norbart

Snelle levering, mooie producten. Precies wat we bedoelden.

Erwin Bakker

Goed advies en snelle levering

klant

Correcte en stipte uitvoering + communicatie

Zorggroep Amsterdam Oost

Kristof Verwilghen

O.i.d

Keurig aangeleverd, besteld materiaal ziet er goed

Matthijs

Goede service, snelle levering

Leo Van der Steen

Ik had een foutieve bestelling ontvangen. Na een kort telefoontje met een vriendelijke medewerker en een mail met foto werd het zeer snel en goed opgepakt en afgehandeld. Kreeg de juiste bestelling... Ik had een foutieve bestelling ontvangen. Na een kort telefoontje met een vriendelijke medewerker en een mail met foto werd het zeer snel en goed opgepakt en afgehandeld. Kreeg de juiste bestelling binnen een paar dagen. Tevreden over het product.

Marleen Gielen

Alles verliep prima

Evelyn Feys/ agrifema

Planning van transport klopt aan geen kanten. ik krijg elke dag melding van ontvangen en nog altijd niets ontvangen

Reactie TrafficSupply:

Hoi Evelyn,
Hoi Evelyn,
Jammer dat het transport niet helemaal vlekkeloos is verlopen. Het systeem van onze transporteur is wat in de war geraakt toen we het afleveradres op jouw verzoek last-minute hebben gewijzigd. Op dat moment was de zending al in levering namelijk. Daardoor kreeg je ook op één dag 16 keer dezelfde melding uit het track&trace systeem. Door jouw melding is deze fout ook gefixed 🙌
Gelukkig heb je jouw bestelling 2 dagen later alsnog ontvangen!
Ps. We zijn nog steeds een beetje verdrietig door jouw slechte beoordeling 🥹
Fijne dag en vriendelijke groet,
Rene / TeamTrafficSupply