Wouter Rosario

Duidelijke site, redelijke prijzen, en de juiste font beschikbaar.

Klant

De borden zien er super uit! Ik had alleen verwacht dat er ophang materialen bij zouden zitten. Maar dit kan natuurlijk per situatie en ondergrond anders zijn, dus ook begrijpelijk. Verder is de... De borden zien er super uit! Ik had alleen verwacht dat er ophang materialen bij zouden zitten. Maar dit kan natuurlijk per situatie en ondergrond anders zijn, dus ook begrijpelijk. Verder is de levering goed gegaan en ben ik tevreden met het eindresultaat.

karina wyns

Correcte afhandeling van bestelling.

A Loonen

Prima, levering conform afspraak

Charlotte Olthof

Fantastisch!!
Fantastisch!!
Geweldig hoe TrafficSupply mij heeft geholpen met het GRATIS verstrekken van een nieuw Waarschuwingsbord voor de egels! TrafficSupply heeft onmiddellijk gereageerd na het ontvreemden van de waarschuwingsborden. Echt TOP!!
En TrafficSupply heel veel dank voor jullie hulp en ook voor jullie aandacht voor de egels!

Wim Veen

Makkelijk besteld, goed afgehandeld, snel geleverd, bezorging en tijd duidelijk.

Super service !

Klant

Alles is naar wens en ik ben zeer tevreden.

ASVZ

Snelle levering en goede kwaliteit producten

Saskia / Vormboomkwekerij Ruud van den Berk vof

100 punten! Fijne chat-functie met meedenkende medewerkers. Lars, nog heel erg bedankt!
Één dingetje (waar júllie niks aan kunnen doen): het bord is met een deuk(je) erin afgeleverd. De koerier had er per ongeluk een fles wijn op laten vallen... We gaan kijken of we 'm er zèlf uit kunnen krijgen. Of hebben jullie misschien een goede tip hiervoor?