Marcel Koeleman

Super

Jan Verloop

Mijn zoektocht was gericht op een setje T-sleutels voor een bepaald type "Amsterdamertje. Omdat de enige aanwezige sleutel was "geleend" en ik geen goede referentie had, kwam ik na enig zoeke bij... Mijn zoektocht was gericht op een setje T-sleutels voor een bepaald type "Amsterdamertje. Omdat de enige aanwezige sleutel was "geleend" en ik geen goede referentie had, kwam ik na enig zoeke bij Informatiebord.NL terecht. Hun telefonisch hulp was bijzonder nuttig en klantvriendelijk. De uiteindelijk geleverde sleutel paste wonderwel.
Als minpunttje vraag ik me af waarom deze sleutels zelf geklust worden terwijl er vele 10 mm T-sleutels commercieel beschikbaar zijn.

ECA

Goede berichtvoering en product zoals omschreven. Snel geleverd.

Wh Van Vliet

Snel verzonden voor scherpe prijs

Marije van Loenen – Visit Hattem

Snelle en correcte service!

William Verstappen, Hoeflake Infratechniek BV

Goede service en duidelijke communicatie over de te leveren producten

klant

Snelle levering, geen problemen

Klant

Snelle levering en makkelijke tool om ontwerp persoonlijk aan te passen. Aanvankelijk per abuis in verkeerde afwerking geleverd, maar na contact met de klantenservice snel opgepakt en de juiste... Snelle levering en makkelijke tool om ontwerp persoonlijk aan te passen. Aanvankelijk per abuis in verkeerde afwerking geleverd, maar na contact met de klantenservice snel opgepakt en de juiste aflevering ontvangen!