Alet K

Goed! Duidelijk en goede levering.

Joost V

Prima service, toen mijn winkelmandje wat ingewikkeld werd (veel verschillende producten/ verschillende nummers) , heeft men zelf een voorstel daarvoor naar mij gezonden pet e-mail. Top!

Marc van der Wansem

Super

DH van Wijk

Snel en makkelijk mijn aankoop gedaan. Enige nadeel was de levering maar daar kunnen hun niks aan doen.

Douwe van Urk / Riodo

Snel en accuraat

Rsg Ter Apel

Snelle reactie , middels een bestand uploaden onze logo op het bord rookvrije zone is het een mooi bord geworden. Ook de afhandeling was snel en netjes.
Al met al top geregeld!

RT Facilities.

Goeden service en snelle terugkoppeling

Buurt bord whatsappgroep

Eenvoudig bestellen, snel geleverd en het bord zag er mooi en professioneel uit.
Tegenvaller, bij bestellen komt er opeens BTW en 9,90 euro aan verzendkosten bij.

Marco

Slecht. Nog niets ontvangen.

Reactie TrafficSupply:

Hartelijk dank voor je review, Marco!
Je hebt ons slechts beoordeeld met een 2/10 (🙁) De reden voor deze slechte beoordeling zou zijn dat je jouw producten niet ontvangen hebt.
De...
Hartelijk dank voor je review, Marco!
De pakketdienst heeft het pakket in eerste instantie, om wat voor reden dan ook, bij een van de naastgelegen bedrijven afgeleverd. Nadat wij dit signaal hebben ontvangen hebben wij diezelfde pakketdienst en chauffeur direct verzocht om het pakket daar op te halen om deze vervolgens alsnog af te leveren op het opgegeven adres. Bij navraag bij de pakketdienst blijkt dit inmiddels ook te zijn gebeurd.
Jammer dat wij niet de gelegenheid hebben gekregen om dit adequaat en naar tevredenheid op te lossen, voordat je besloot jouw review te plaatsen. Wij hopen desondanks dat je inmiddels de bestelde werkverkeer magneetbordjes naar tevredenheid in gebruik hebt kunnen nemen!
Rene
Team TrafficSupply