Klant uit Leiden

De ervaring is prima. Wat begon met een grappig idee, resulteerde 3 dagen later in een mooie maar bovenal nuttige huisnummerpaal. De bestelling, communicatie en afleveren van het product ging... De ervaring is prima. Wat begon met een grappig idee, resulteerde 3 dagen later in een mooie maar bovenal nuttige huisnummerpaal. De bestelling, communicatie en afleveren van het product ging vlekkeloos. Wat ik zelf prettig vond is de duidelijke communicatie over de levering.

Katty Van Den Biesen

Snelle en goede service

Niels

Het enige wat er eventueel zou kunnen worden verbeterd is dat bedrijven op rekening kunnen kopen

Reactie TrafficSupply:

Bedankt voor je review Niels!
Bedankt voor je review Niels!
Bedrijven kunnen zeker op rekening kopen! Sterker nog, je kunt in de winkelmand zelf kiezen voor deze optie. Ik denk dat je deze optie over het hoofd hebt gezien ;-)
Team TrafficSupply

Cuenen bv

Snelle service

Ludwig Braeckman

Zijn van hun woord

klant

Snelle afhandeling vandaag besteld volgende dag in huis

Reactie TrafficSupply:

Bedankt voor je review!
Bedankt voor je review!
Omdat we altijd op zoek zijn naar punten om onze dienstverlening te verbeteren zijn we benieuwd naar jouw mening! Aangezien je ons hebt beoordeeld met een 6/10 zijn er vast en zeker punten die wij kunnen verbeteren 💁
Team TrafficSupply

Cilia Leenders

Snelle levering, goede hulp via chat. Het bord ziet er goed uit, het kost wat maar dan héb je ook wat.
Nu nog even op de juiste paal plaatsen en op z'n plek zetten, maar dat komt ook goed.

PakkMan

Snel en professioneel ?