Lou Schoten

Zeer goed geholpen
Goede service
Vriendelijk personeel

M van den Eng

Prettig contact, snelle service, mooi resultaat

maria jonker, ik ben er

Mooi en snel bezorgt, goed zichtbaar nr, makkelijk te plaatsen, BLIJ MEE!!!

Roel De fieter

Zeer goed verlopen enkel de webshop is hier en daar iet wat onoverzichtelijk

A. Lammers

Heel erg mooi

François Vermeulen

Bedrogen met de aankoop van de beugels

Reactie TrafficSupply:

Beste François Vermeulen,
Wat jammer dat je ons zó negatief hebt beoordeeld. Na meermaals contact te hebben gehad begrijpen we nog steeds niet zo goed waar je frustratie zit.
Je hebt twee...
Beste François Vermeulen,
Je hebt twee beugelsetjes via onze webshop Informatiebord.nl besteld. Nadat de producten geleverd waren heb je contact met ons opgenomen dat je één setje teveel hebt besteld. Dat kan gebeuren natuurlijk en aansluitend daarop hebben we je een retourinstructie gestuurd waarmee je de teveel bestelde beugelset naar ons kon kon retourneren.
Toen je hoorde dat de kosten voor het retourneren voor eigen rekening waren wilde je ons gaan aanklagen bij het ministerie van Economie 🙁
Uiteindelijk heeft onze Belgische vestiging nog contact met je opgenomen, heb je de bestelde beugelsets retour gestuurd (overigens, nog niet door ons retour ontvangen) en ook kosteloos een nieuwe (andere) beugelset ontvangen omdat uiteindelijk bleek dat je de verkeerde beugelsets had besteld.
Blijkbaar kunnen wij (helaas) niet iedereen tevreden, hoezeer we dat wél in alle gevallen nastreven en elke dag weer onze uiterste best voor doen. Desondanks hopen wij dat jij uiteindelijk wel tevreden bent, ondanks je buitengewoon onvriendelijke houding en dreigementen 😉
Een hele fijne dag gewenst namens,
TeamTrafficSupply

klant uit Amerongen Drostestraat

Verkeersspiegel besteld. Die is heel aangekomen maar helaas bij het plaatsen in de rubberen omlijsting gebarsten

Esma Buskens

Fijn bestelproces en mooi op tijd geleverd

Anton vd Marel

Ik heb ze gebruikt om pijlen op de weg te zetten voor een toertocht op de fiets.