niek

Top service

De Vries

Ik ben heel tevreden over de bankkussens en de snelle levering. De volgende dag had ik ze al in huis.

ik ben heel tevreden over de bankkussens en de snelle levering. De volgende dag had ik ze al in huis.

J.P.Corbeek

Prima voldoet aan verwachtingen

Snelheid,prijs,kwaliteit

Gewoon goed

Nee

goed

Maj. Hendriks

Als een regelmatige webwinkel consument heb ik, tot nu toe,de beste ervaring met tuinkussenwimkel.
De site is duidelijk en overzichtelijk.
De geleverde goederen, kussens, tafelkleed, op...
De site is duidelijk en overzichtelijk.
De geleverde goederen, kussens, tafelkleed, op maat gemaakte kussens, zijn snel geleverd en prima kwaliteit.
De communicatie verliep zeer aquraat. Snel en vriendelijk beantwoording van vragen .

De site is duidelijk en overzichtelijk.
De geleverde goederen, kussens, tafelkleed, op...

S.Leeuwerink

Ik heb een goede ervaring met het tuinkussenbedrijf: de levering was snel en de kussens zijn heel mooi.

De levering was snel, de kussens waren goed ingepakt en de kussens zijn heel mooi.

De kleur van de kussens is valer dan op de site.

Annelies

Heel eenvoudig en duidelijk. Snelle levering.
Ik ben heel tevreden

Heel eenvoudig en duidelijk. Snelle levering.
Ik ben heel tevreden

De Ruijter

Zeer positieve ervaring

alles klopte, valt niet aan toe te voegen