IRIS ZWINKELS

SUPER GOED

Martin

Tuinkussenwinkel.nl

tuinkussenwinkel.nl

Het was het enige bedrijf dat de kussens verkocht die ik wilde hebben. Wat betreft mijn ervaring, zie hieronder.

Nee

Nadat ik de kussens in mijn "winkelwagen" had gezet was voor mij de volgende stap niet duidelijk. Ik vind het heel handig als je steeds leest: "volgende stap". Zoals bv bij het bestellen van de... Nadat ik de kussens in mijn "winkelwagen" had gezet was voor mij de volgende stap niet duidelijk. Ik vind het heel handig als je steeds leest: "volgende stap". Zoals bv bij het bestellen van de Nespresso cups. (of zoals bij deze pagina). Ik weet nog, dat ik dacht, hè, de site pakt mijn bestelling niet.

Fred

Nog niet veel besteld bij deze winkel, maar so far so good. Goede kwliteite tegen een redelijke prijd en bezorgd zoals afgesproken.

Ineke

Zeer goed

Zeer goed

Super snel en meestal alles op voorraad.

Prima service en zoals boven vermeld.

Geen.

Esther de wilde

Onze ervaring met dit bedrijf was goed, behalve het feit dat de levering niet compleet werd verstuurd. We kregen een incomplete bestelling en ik heb zelf moeten uitzoeken waarom de bestelling niet... Onze ervaring met dit bedrijf was goed, behalve het feit dat de levering niet compleet werd verstuurd. We kregen een incomplete bestelling en ik heb zelf moeten uitzoeken waarom de bestelling niet volledig was, helaas!! Ik moet even melden dat er wel een handgeschreven briefje bij zat!

Ja makkelijk te vinden op het internet, makkelijk en snel een bestelling doen!!

Even een mailtje sturen alsem bestelling niet volledig wordt geleverd!!

De reis

Wij zijn heel tevreden hoe de bestelling is gegaan ook met een retour .

Goed afgehandeld duidelijke mails

Geen verbeterpunten

Balkon

Gemakkelijk te bestellen en snelle levering

Enorm snelle levering

Geen verbeterpunten