Ton Veltman

Mijn ervaring met dit bedrijf is uitstekend - één minpuntje heb ik echter wel te melden. Bij de aanschaf van 6 Summerset Havanna Antraciet kussens met hoge rug kreeg ik 1 kussentas, waarin 3 kussens... Mijn ervaring met dit bedrijf is uitstekend - één minpuntje heb ik echter wel te melden. Bij de aanschaf van 6 Summerset Havanna Antraciet kussens met hoge rug kreeg ik 1 kussentas, waarin 3 kussens passen. Als er twee kussentassen bijgeleverd waren, dan had u zeker een 10 als eindoordeel gekregen.

zonnetje

bij één kussen was de afwerking niet geheel naar wens. na telefonisch contact werd er snel een nieuwe gestuurd met retour sticker voor de oude.
prima geregeld

vijftigplusser

Heb tuinkussens besteld, duidelijke site en snelle bezorging!

snelle levering!

marjo oskam

Besteld/ontvangen/prima geregeld

besteld/ontvangen/prima geregeld

Van der Galien

Uitstekend

Uitstekend

R van den Berg

Snelle levering en mooi materiaal

snelle levering en mooi materiaal

Geertje van Laar

Vlotte levering!

vlotte levering!

E.J. Conijn

Prima service, snelle levering, goed prijspeil, goede feedback.

Prima service, snelle levering, goed prijspeil, goede feedback.

Heel goed.

Heel goed geregeld allemaal, prima verpakt, goed op de hoogte gehouden dmv mail.

ik heb geen verbeterpunten of tips.

Styleforfashion

Dit is pas een online webshop, hier kunne vele shops van leren.
Service geen 100% maar 101%
Alles wordt snel verwerkt en afgehandeld.
Waardering shop 10+

Levering