Daniel Van der Horst

Het is een heel opwekkend boek heel blij mee, ik heb het cadeau gedaan!

Besteld en correct en op tijd geleverd

Carin van Vuurde

Fijne website, groot assortiment en snelle levering.

Zie bovengenoemde punten

Nee

Huibert

Bij Gideon vond ik het boek wat ik zocht: 'Het normale christelijke' van de auteur Watchman Nee. Vele geestelijke boeken heb ik al gelezen maar dit boek springt er bovenuit. Hierin word op een zeer... Bij Gideon vond ik het boek wat ik zocht: 'Het normale christelijke' van de auteur Watchman Nee. Vele geestelijke boeken heb ik al gelezen maar dit boek springt er bovenuit. Hierin word op een zeer heldere manier aan de hand van voornamelijk de Romeinenbrief uitgelegd wat het 'normale' leven van een christen is die door de Heilige Geest ontdekt is aan de verlorenheid in zichzelf en de macht van de zonde die van nature in hem heerst. En dat niet alleen, maar juist de overwinning die door Christus behaald is door Zijn leven, lijden, sterven, opstanding en verheerlijking en dit opstandingsleven door Zijn Geest in de gelovige uitwerkt en leeft. Het lezen van dit boek is door Gods zegen mij tot hulp geweest om nog beter te verstaan wat nu de inhoud van Romeinen 7 en 8 is. Hetgeen wat daar beschreven is word door de auteur van dit boek nauwkeurig uitgelegd, ja zo nauwkeurig dat je tijdens het lezen weet: dit is de strijd die ik dagelijks in mijn binnenste ervaar en dit is de overwinning die Christus voor mij behaald heeft! Hem zij alle eer en aanbidding!

nvt

Paul Venderbosch

Ik heb een ervaring met het boek. Niet met Uitgeverij Gideon.

Vraag geen feedback als je alleen geleverd hebt en uitgever bent. Dat is iets te veel van het goede.

Dave Marien

Heel goed

inkijkexemplaar heel goed

Raquel

Heel tevreden

Snel en goed geregeld

Sanne

Snelle levering, netjes aangekomen, duidelijke website en gemakkelijke bestelling

Duidelijk, complete informatie

Rinet

Snelle bezorging

Ingeborg

Netjes ingepakt, vlotte levering, heel positief gevoel erbij.

Alles

Janneke

Ik heb een boek bij Gideon bestelt en ben erg tevreden! Ze bieden boeken van goede kwaliteit aan voor een betaalbare prijs.

X

X