Catharina Kuilman

Persoonlijk en prettig

Chantal

Snel, verzorgd, vriendelijk

Lucienne Vandyck

Erg tevreden over het contact ,de snelle levering en het prachtige hangertje

Marian

Uitermate tevreden over de service van Uitvaartwinkel Inifinity. Ik heb een hele mooie ashanger gekocht maar bij het (zelf) vullen was er een probleem met de sluiting. In overleg teruggestuurd en de... Uitermate tevreden over de service van Uitvaartwinkel Inifinity. Ik heb een hele mooie ashanger gekocht maar bij het (zelf) vullen was er een probleem met de sluiting. In overleg teruggestuurd en de verkoper heeft het probleem verholpen en ook nog de ashanger gevuld voordat deze teruggestuurd werd.
Dit is tot volle tevredenheid gedaan en met een uitstekende communicatie over het proces. Vriendelijk bedrijf met een geweldige klantgerichtheid. Ik kan hen van harte aanbevelen!!
Een zeer tevreden klant.

Fred

Duidelijke site en zeer vriendelijke en hulpzame heer Kupras. De gratis brengservice van de urn en het vullen met as is echt top.

Cheriëtte van Brunschot

Ik ben enorm blij met mijn aankoop, een mini urn hart ? mat goud. Het was prachtig verpakt! Zelfs de gratis standaard was verpakt in een fraai doosje! En nog een persoonlijk hand geschreven brief... Ik ben enorm blij met mijn aankoop, een mini urn hart ? mat goud. Het was prachtig verpakt! Zelfs de gratis standaard was verpakt in een fraai doosje! En nog een persoonlijk hand geschreven brief erbij! Een práchtig sieraad ter nagedachtenis van mijn lieve dochter ? kind met een gouden hart!

B oosting

Super goed en zeer snelle levering