Renate Pieper

Hele snelle levering en een lief kaartje erbij
Hele goede ervaring!

Yvonne van Velsen

Levering van mooie spullen in combinatie met een persoonlijke betrokkenheid dmv lieve kaarten. Is door mij als zeer hartelijk ervaren. Erg fijn te weten dat dit bedrijf volledig achter haar diensten... Levering van mooie spullen in combinatie met een persoonlijke betrokkenheid dmv lieve kaarten. Is door mij als zeer hartelijk ervaren. Erg fijn te weten dat dit bedrijf volledig achter haar diensten staat. Veel goeds gewenst voor de toekomst. Dank jullie wel.

Sharon

Goede service! Mooie persoonlijke boodschap erbij,
De urn is in het echt nog mooier dan op de foto’s van de site! Zeker een aanrader.

José Damen van Lit

Snel en correct geleverd. Het item voldoet aan de verwachting.

Kristy

Ik heb een enorm mooi as kettinkje ontvangen , ik had het kettinkje dubbel besteld (collier zat al bij de ashanger) en er werd meteen contact met mij gezocht. Er zat na ontvangst een knikje in de... Ik heb een enorm mooi as kettinkje ontvangen , ik had het kettinkje dubbel besteld (collier zat al bij de ashanger) en er werd meteen contact met mij gezocht. Er zat na ontvangst een knikje in de ketting en is heel fijn opgelost. Kreeg een heel lief kaartje bij mijn bestelling , wat een ontzettend lieve/warme mensen werken hier.

Jose

Prima service, erg klantvriendelijk

Annemarie Verhagen

In 1 woord geweldig! Super netjes en goed verpakt. Er zat zelfs een hand geschreven briefje bij, dit deed ons met tranen roeren! Dat zijn voor ons de dingen die het hem doen en waardoor je je... In 1 woord geweldig! Super netjes en goed verpakt. Er zat zelfs een hand geschreven briefje bij, dit deed ons met tranen roeren! Dat zijn voor ons de dingen die het hem doen en waardoor je je onderscheid van anderen, dankjewel!

Goede service en communicatie via de mail

Joyce Mansier

Nadat ik een bestelling heb geplaatst kreeg ik sms'jes dat mijn adresgegevens niet kloppen.
Dit was uiteraard spam en had niks met infinity te maken maar heb toch contact gezocht met de vraag van hoe en wat, ze hebben netjes en snel geantwoord en mijn pakketje was wat vertraagt maar na een dag ook netjes binnengekomen en er zat een heel mooi handgeschreven warm briefje bij in.
Je bent ze liever niet nodig maar bestel zeker weer als het moet.

Yvonne

Super service!
Hele mooie urn. Heel mooi verpakt in een mooi doosje! Er zat zelfs een handgeschreven briefje bij!
Het zijn de kleine dingen die het speciaal maken!
Super bedankt,...
Super service!
Het zijn de kleine dingen die het speciaal maken!
Super bedankt, wij zijn er erg blij mee!
Liefs Yvonne