Visser

Wij zijn heel erg blij met de mooie urnen en de service en de vriendelijke benadering wij zullen het doorgeven aan anderen!!

Angela

Heel prettig en fijne service.

Sanne

Dit ligt niet aan jullie, maar ik heb jullie pakketje niet ontvangen, dhl zegt dat ze het hebben afgegeven en dat ik getekend heb. Maar dit klopt helemaal niet.

Reactie Uitvaartwinkel-Infinity.nl:

Beste Sanne Thewis,
Vanuit uw review lees ik dat u geen mini urn heeft ontvangen. Dat spijt ons heel erg.
Beste Sanne Thewis,
We willen graag met u in contact komen om een passende oplossing voor u te vinden. Al enkele dagen proberen wij via email als via door u opgegeven mobiel nummer te bereiken, helaas zonder resultaat.
Wilt u a.u.b. via info@uitvaartwinkel-infinity.nl of via bekende 06 nummer ons te contacten?
Maciej Kupras
Uitvaartwinkel Infinity

Michelle

Zeer prettig, goed geholpen en een prachtige urn ontvangen. Er zat zelfs een persoonlijk geschreven papiertje bij, erg netjes.

PANIER Frank

Vlotte verwerking van de bestelling en levering. Ook het handgeschreven kaartje hebben wij zeer op prijs kunnen stellen.

Kleefman Paul

Voor de eerste keer gebruik gemaakt van deze website maar tevreden over de snelle levering en zeker het persoonlijk geschreven bericht op de mee gestuurde kaart.

marcel stultjens

Heel goed verzorgt in deze moeilijke tijd. 5 vlinderurnen besteld en heel mooi verpakt en verstuurd naar limburg. En super lief persoonlijk briefje erbij gekregen.

Thea van Strien

Een goede ervaring, mooie urn en het as werd bij mij thuis in de urn verwerkt. De uitleg, de betrokkenheid en aandacht waren voor mij echt waardevol. Ik zag er tegenop maar uiteindelijk ging het op... Een goede ervaring, mooie urn en het as werd bij mij thuis in de urn verwerkt. De uitleg, de betrokkenheid en aandacht waren voor mij echt waardevol. Ik zag er tegenop maar uiteindelijk ging het op een fijne manier. Ik zou iedereen aanraden een kijkje te nemen en het zelfde te ervaren.

Artikel snel ontvangen en goed ontvangen. Zat goed verpakt.
Artikel snel ontvangen en goed ontvangen. Zat goed verpakt.
Er zat ook een lieve kaart bij met mooie woorden. Dit maakt het toch net iets persoonlijker. Raad iedereen zeker aan om hier iets te bestellen.

Mariska

Hartstikke goed