Zeer attent en vertrouwd. Wij waarderen het heel erg dat er een handgeschreven kaart bijgevoegd was bij de urn.
Wij zullen de urn zorgvuldig vullen met een gedeelte van de as van onze...
Wij zullen de urn zorgvuldig vullen met een gedeelte van de as van onze (schoon)-moeder.
Nogmaals dank!

Margret Franssen

Goede service en de mini soul bird snel gekregen.En een heel lief kaartje van troost erbij

Super snelle levering met een persoonlijk lief kaartje.

Monique

Super snelle service zelfs met een persoonlijk bericht bezorgd, heel tevereden!

Monique

Goed, fijne service en goed contact onderhouden.

Tessa

Ik heb een urn uit moeten kiezen voor het as van mijn moeder. Vreselijk om te moeten doen maar ik wilde wel iets moois. Mijn moeder was gek op vlinders en de urn die ik bij Infinity zag was de urn... Ik heb een urn uit moeten kiezen voor het as van mijn moeder. Vreselijk om te moeten doen maar ik wilde wel iets moois. Mijn moeder was gek op vlinders en de urn die ik bij Infinity zag was de urn die wilde hebben maar ik had wel wat vragen nog. Ik kreeg meteen reactie (op zondag) en daarna werd het pakketje ook meteen verstuurd met een lief persoonlijk kaartje. Voor zoiets moeilijks maken ze er wel een waardig pakketje van.

Erg goed. Zelfs met een handgeschreven bedankje erbij. Super

Kim-Marina Maj

3 maanden lang heb ik gekeken en gezocht.. ik wist niet wat ik moest kopen en vond het erg moeilijk. Afgelopen week heb ik een mini urn besteld via jullie webshop. Heb het pakje vandaag... 3 maanden lang heb ik gekeken en gezocht.. ik wist niet wat ik moest kopen en vond het erg moeilijk. Afgelopen week heb ik een mini urn besteld via jullie webshop. Heb het pakje vandaag binnengekregen en ik vind de vlinder echt prachtig. Tevens goed verpakt, daar was ik een beetje bang voor toen ik het bestelde.

Ik wil jullie via deze weg graag bedanken voor het handgeschreven kaartje. Een klein gebaar kan een groot verschil maken.

Fijn dat er nog webshops zoals jullie zijn!

Ilona

Top service en heel fijn mailcontact en een lief persoonlijk berichtje! Owja en de vlinderurnen zijn heel mooi. Bedankt!