Wij hebben de 'Klein Messing Urn Vlinder Zacht Blauw' besteld. Deze was snel en netjes geleverd. En het kwaliteit van de urn was boven verwachting. Maar omdat ik de maat verkeerd had ingeschat, heb... Wij hebben de 'Klein Messing Urn Vlinder Zacht Blauw' besteld. Deze was snel en netjes geleverd. En het kwaliteit van de urn was boven verwachting. Maar omdat ik de maat verkeerd had ingeschat, heb ik de urn toch geretourneerd. Ook dit is perfect afgehandeld en het geld snel retour ontvangen.

Superfijne ervaring in een bijzonder zware tijd. Persoonlijk contact via de mail en het handgeschreven berichtje bij de levering van de urn doen goed! Bovendien zeer snelle levering en natuurlijk... Superfijne ervaring in een bijzonder zware tijd. Persoonlijk contact via de mail en het handgeschreven berichtje bij de levering van de urn doen goed! Bovendien zeer snelle levering en natuurlijk heel belangrijk: de urn is echt prachtig! Dank!

Ontzettend goede service en wat een lieve handgeschreven woorden op het bijgevoegde kaartje.

Frank

Netjes en snel geholpen

Monique

De lange levertijd bij de leverancier was het waard, prachtige bedel ontvangen. Communicatie via de mail liep soepel en snel. Persoonlijke noot van de eigenaren bij de bedel maakte het helemaal af.

Sandra

Online een vlinder urn besteld. Snelle levering en ontzettend leuk om een persoonlijke, handgeschreven brief erbij te ontvangen!

Nancy

Prima, alleen de bestelling is lang onderweg geweest kwam door post.nl

Janny van Laar

Zeer goed

A

Fijne en overzichtelijke website, snelle levering.