Samantha Wetzels

Hele fijne communicatie, reageren snel en product is werkelijk fantastisch.

Mariska Aanstoot

Ik heb een kleine messing urn vlinder zacht blauw besteld en deze werd netjes per post afgeleverd en voorzien van een handgeschreven briefje erbij toegevoegd. Heel attent en doet je goed in een... Ik heb een kleine messing urn vlinder zacht blauw besteld en deze werd netjes per post afgeleverd en voorzien van een handgeschreven briefje erbij toegevoegd. Heel attent en doet je goed in een moeilijke tijd.

Anita de Reu

Ik ben zeer tevreden ,met de snelle levering .En er zat een heel lief warm briefje bij wat ik heel erg lief vind ,om ons sterkte te wensen .Kleine moeite groot gebaar .dus dank daarvoor mvg Anita de... Ik ben zeer tevreden ,met de snelle levering .En er zat een heel lief warm briefje bij wat ik heel erg lief vind ,om ons sterkte te wensen .Kleine moeite groot gebaar .dus dank daarvoor mvg Anita de Reu

Ytzen Kuipers

Deze onderneming is een aanrader. Hartelijke mensen en staan ervoor wat zij zeggen. Ook de artikelen die zij in het assortiment hebben zijn werkelijk prachtig. Voor mij een hartverwarmende... Deze onderneming is een aanrader. Hartelijke mensen en staan ervoor wat zij zeggen. Ook de artikelen die zij in het assortiment hebben zijn werkelijk prachtig. Voor mij een hartverwarmende onderneming.

Monique Dons

Een hele fijne winkel met mooie producten en fijne prijzen. De verzending was zeer snel en goed.

Prima. Snelle bezorging. Persoonlijke kaart erbij. Dit vond ik erg fijn.

Pieters

Prima, alles volgens afspraak

Snelle levering en goede service.

Linda Van Dijk

Aankoop mini urn