Via de website een asbedel vlinder besteld, maar helaas de bestelling moeten annuleren. Dat ging heel snel en binnen een dag was mijn geld al teruggestort. Het e-mail contact was ook erg fijn, ik... Via de website een asbedel vlinder besteld, maar helaas de bestelling moeten annuleren. Dat ging heel snel en binnen een dag was mijn geld al teruggestort. Het e-mail contact was ook erg fijn, ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang van zaken. Zeer tevreden.

Daphne

Netjes geleverd , lief briefje erbij. Top!

Leo

Snelle reactie op een vraag en goed verpakte zending.

Er is heel veel en met een snelle levering ben ik heel blij met de vlinder voor mij en mijn kleindochter die de vlinder ook heel mooi vind en mijn schoondochter heeft ook een bestelling geplaatst

Brenda

Groot assortiment, snelle levering met een mooie handgeschreven persoonlijke boodschap bij de geleverde urn.

G.C.Broman/Robert

Zeer vriendelijke en behulpzaam bedrijf.
Correcte behandeling. Fijn’
Dank voor de behulpzame en zorgzame afhandeling!

E. Martens

Hadden een klein hart besteld waar je een standaard bij kan bestellen. Hoewel de standaard niet op voorraad was en dus niet online te bestellen werd er contact met ons opgenomen dat ze dit nog wel... Hadden een klein hart besteld waar je een standaard bij kan bestellen. Hoewel de standaard niet op voorraad was en dus niet online te bestellen werd er contact met ons opgenomen dat ze dit nog wel konden realiseren.

Len Nolles

Zeer klantvriendelijk, snelle afhandeling en inlevend