Van driessche ingrid

Uitmuntend !! Heel erg tevreden van deze mensen heel goede en snelle communicatie, supervriendeliijk alles heel correct verlopen en dat is een heel fijn gevoel in deze moeilijke dagen Ik heb er geen... Uitmuntend !! Heel erg tevreden van deze mensen heel goede en snelle communicatie, supervriendeliijk alles heel correct verlopen en dat is een heel fijn gevoel in deze moeilijke dagen Ik heb er geen woorden voor ik kan ze iedereen aanraden.
Een hele dikke pluim !!!

Goed, snelle reactie op de mail en ook snelle levering product is heel mooi!

Ria

Goeie service, kwaliteit erg goed en snel geleverd

Marcel

Mooie ring, ben er erg blij mee

Ik ben super tevreden over onze aankopen voor onze dierbare overledene. De service van jullie is echt super. Het is goed verpakt aangekomen en de afspraken zijn jullie allemaal nagekomen. Bedankt.

Tjaart Rozendaal

Super ervaring echt netjes nemen ook de tijd voor je.

Heel goed, waardeerde ansichtkaart erg. Bedel ziet er prachtig uit. Snelle levering

Prachtige vlinderurn met een fijne, respectvolle begeleiding bij het vullen hiervan aan huis.

Yvon

Goede levering, snelle service. De vlinder urn was hier wel op voorraad. Erg blij mee

Ed

Bestelling werd netjes afgewikkeld en bezorgd. Er was echter geen mogelijkheid om de zending te volgen. Had de zending nog niet verwacht omdat er 5 werkdagen werden genoemd (mogelijk Covid-19... Bestelling werd netjes afgewikkeld en bezorgd. Er was echter geen mogelijkheid om de zending te volgen. Had de zending nog niet verwacht omdat er 5 werkdagen werden genoemd (mogelijk Covid-19 verwachtingen), maar beter zo dan later.

Reactie Uitvaartwinkel-Infinity.nl:

Hartelijk bedankt voor bestelling en uw review. Wij zijn blij dat het op tijd geleverd is.
Het is de bedoeling dat u als klant altijd een track en trace van ons krijgt. In uw geval is dit om onduidelijke reden niet gebeurd. Wij betreuren dit ten zeerste en zullen er in de toekomst scherp op blijven letten.