Roeper

Goede communicatie en vriendelijk

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw feedback!

Evelyn Brands

Prima en zorgvuldig.

Reactie UWassistent:

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening! Bedankt voor de review!

Riet Verhoeven

Ik ben tevreden

Bedankt voor de review!

L.C.Aarden-Pijnenburg

UWassistent

Reactie UWassistent:

Bedankt voor de positieve feedback! Wij zullen uw verbeterpunt aangeven bij de contactpersoon in uw omgeving.

Hr groothuis

Een fijn bedrijf met enthousiaste medewerkers die met de wensen van de cliënt meedenken.

Reactie UWassistent:

Dat is fijn om te lezen! Bedankt voor de positieve review!

annemarie

Snel en vlot geholpen

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw feedback!

Evenals

Reactie UWassistent:

Hartelijk dank voor de positieve review!

Gerda veeneman

Geeft goede service. Als iets niet goed is orde dit zo hersteld.

Bedankt voor de review!

Marjan

Leuke manager, enorm fijne hulp

Reactie UWassistent:

Fijn om te horen! Bedankt voor de review!

Magdalena van der Schouw

Zeer teleurstellend voor mij als werkzoekende

Beste Magdalena,
Bedankt voor je feedback. Jammer om te lezen dat je de gang van zaken als negatief hebt ervaren.
Tijdens het kennismakingsgesprek is e.e.a. besproken over huishoudelijke...
Beste Magdalena,
Tijdens het kennismakingsgesprek is e.e.a. besproken over huishoudelijke werk bij een klant. Onder andere wegens jouw rugklachten en de afstand naar deze klant toe is er in overleg besloten dat je toch niet helemaal geschikt was voor deze opdracht.
Daarnaast bleek dat je qua reisafstand toch wel wat beperkt was (maximaal 5 minuten fietsen). Dat zorgt ervoor dat er een uiterst beperkt aanbod aan mogelijkheden via ons overblijft. Om die reden heeft onze contactpersoon contact met je opgenomen om aan te geven dat het vanuit ons toch een bijzonder lastig verhaal wordt om je in te zetten bij klanten.
We wensen je succes met het zoeken van een passend werk!