E. van den Broek

Volgens mij heb ik in het verleden al eerder een review gemaakt

Goedemorgen,
Dank u wel voor uw positieve reactie.
Leuk om te lezen dat u nog steeds tevreden bent over onze dienstverlening!
Hopelijk kunnen we u in de toekomst blijven helpen....
Goedemorgen,
Dank u wel voor uw positieve reactie.
Leuk om te lezen dat u nog steeds tevreden bent over onze dienstverlening!
Hopelijk kunnen we u in de toekomst blijven helpen.

Esther Andeweg

Beste mevrouw Andeweg,
Dank u wel voor de positieve reactie.
Goed om te weten dat we u snel hebben geholpen met het vinden van een dienstverlener.
Hopelijk kunnen we u in de toekomst...
Beste mevrouw Andeweg,
Dank u wel voor de positieve reactie.
Hopelijk kunnen we u in de toekomst weer van dienst zijn : )

Mevrouw Justine van Donge

Pas 1x gedaan is mij heel goed bevallen.

Goedemorgen mevrouw Van Donge,
Dank u wel voor uw feedback!
Leuk om te lezen dat u tevreden bent met onze dienstverlening en de voorgestelde hulp.
We helpen u in de toekomst graag...
Goedemorgen mevrouw Van Donge,
Dank u wel voor uw feedback!
We helpen u in de toekomst graag weer!

de lange

Slecht betaald bedrijf personeel moet maanden op geld wachten
Slecht betaald bedrijf personeel moet maanden op geld wachten
personeel moet cent over maken raar normaal als ik mijn bankrekening opgeef kan er betaald worden maar uw assistent moet eerst verifiëren nog nooit meegemaakt

Beste heer De Lange,
Dank u wel voor uw feedback.
Beste heer De Lange,
Dank u wel voor uw feedback.
We hebben u een aantal keer telefonisch gesproken, en geprobeerd om uit te leggen dat onze betaalprovider onze dienstverleners vraagt om een IBAN- en ID-verificatie, juist om fraude tegen te gaan. De bedragen kunnen niet overgemaakt worden naar de dienstverleners, tot zij een IBAN en (eventueel) een ID verificatie hebben afgerond. In de documenten die dienstverleners ter beschikking hebben in het inlogportaal, wordt dit ook uitgelegd. Ook sturen wij een informatieve e-mail naar dienstverleners over de verificaties, tezamen met de pagina's waar zij de verificaties kunnen doorlopen.
We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, en horen het natuurlijk graag als u hier nog vragen over heeft.

Sonja Dusarduijn

Enorm hoge provisie

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw feedback! We hopen dat we u mogen blijven ondersteunen met goede dienstverleners én dat we u kunnen blijven ontzorgen met behulp van een persoonlijke contactpersoon bij u in de... Bedankt voor uw feedback! We hopen dat we u mogen blijven ondersteunen met goede dienstverleners én dat we u kunnen blijven ontzorgen met behulp van een persoonlijke contactpersoon bij u in de regio, het regelen van eventuele vervanging wanneer gevraagd, het verzorgen van administratie en facturatie en ondersteuning middels onze klantenservice.

A.W. Crajé

Op een vertrouwde manier is hier hulp in en om het huis te vinden voor een redelijke prijs, vooral omdat het niet zwart is en de dienstverlener ook verzekerd is

Reactie UWassistent:

Bedankt voor de feedback! Fijn om te horen dat u tevreden bent!

Anne

Fijn voor snelle en goede huishoudelijke hulp, maar check de facturen wel!

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw beoordeling!
Bedankt voor uw beoordeling!
De facturen die u ontvangt worden aangemaakt op basis van de ingevulde uren van onze dienstverleners. Helaas komt het af en toe wel eens voor dat er een foutje wordt gemaakt bij het invullen van deze uren, waardoor de informatie op de factuur vervolgens onjuist is. Mocht zoiets voorkomen, dan doen we ons uiterste best om dat zo snel mogelijk te herstellen!
Bij uw situatie bleef er helaas wat langer onduidelijkheid over wanneer de dienstverlener precies heeft gewerkt. Hierdoor duurde het corrigeren van de facturen iets langer dan normaal.
Mocht u in de toekomst besluiten wederom gebruik te willen maken van huishoudelijke hulp, hopen we u weer van dienst te mogen zijn!

M van den Bos

Was zeer tevreden over hoe alles verlopen is

Reactie UWassistent:

Bedankt voor de positieve review!

C.Claes van der Klooster

Wij zijn snel geholpen met de huishoudelijke hulp en het contact om dit te bereiken was erg prettig.

Bedankt voor de review!

C.D.

Een bedrijf bestaat uit verschillende mensen, het is maar net met wie je te maken krijgt. Ik heb geen prettige ervaring. Mijn hulp liet het afweten zonder communicatie. "Het bedrijf" kwam niet veel... Een bedrijf bestaat uit verschillende mensen, het is maar net met wie je te maken krijgt. Ik heb geen prettige ervaring. Mijn hulp liet het afweten zonder communicatie. "Het bedrijf" kwam niet veel verder dan standaard antwoorden en oplossingen. Dat onpersoonlijke heeft mij doen besluiten te stoppen met de samenwerking. Ik had en heb behoefte aan een bedrijf wat zich inzet voor mij en medewerkers levert waar ik op kan vertrouwen. Deze dure variant van goede hulp zoeken heeft voor mij geen meerwaarde gehad en heeft mij helaas niet ontzorgd.

Reactie UWassistent:

Bedankt voor uw feedback! Vervelend om te lezen dat u toch een ontevreden gevoel over heeft gehouden aan onze dienstverlening.
Op het moment dat een dienstverlener zonder enige vorm van...
Op het moment dat een dienstverlener zonder enige vorm van communicatie een keer niet komt opdagen, proberen wij natuurlijk altijd te zoeken naar een passende oplossing voor de ontstane situatie. Zo hebben we in dit geval contact opgenomen met uw dienstverlener om het voorval te bespreken én om te bekijken of de hulp snel weer opgestart kan worden.
Uw dienstverlener gaf aan dat zij toch graag weer wilde komen werken. U gaf echter aan dat u geen heil meer zag in de dienstverlening van deze dienstverlener. Dat is begrijpelijk als er afspraken niet worden nagekomen.
Vervolgens hebben we aangegeven dat we graag voor u op zoek gaan naar een andere, geschikte dienstverlener. U zag daar toch van af en gaf aan via een andere weg een passende oplossing te zoeken. Dat vinden we natuurlijk jammer, maar we hopen dat u op deze manier toch ook snel weer een huishoudelijke hulp heeft!
Mochten wij u nog ergens van dienst mee kunnen zijn, dan horen we dat natuurlijk graag!