Hoe vond u de informatie op de website?
Bent u tevreden over de benadering / behandeling door uw plastisch chirurg?
Zou u een volgende keer weer uw behandeling bij de VandenBroecke Kliniek laten uitvoeren?
Hoe informatief was het consult?
Hoe vond u de ontvangst in de kliniek?

Fijne ontvangst bij kennismaking en eerste consult,goede communicatie tijdige herinneringen via de mail om op afspraken en nabehandeling te attenderen,serieuze artsen en medewerkers,een aanrader.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

In ons geval op alle punten uitmuntend

Marianne van der Boef

Grandioos! Het luisterende oor van Yvonne, het bellen na 1 nacht slapen, en het mooie resultaat en zou het iedereen aanraden Vanden Broecke. Heb het 3 weken geleden laten doen en krijg elke dag... Grandioos! Het luisterende oor van Yvonne, het bellen na 1 nacht slapen, en het mooie resultaat en zou het iedereen aanraden Vanden Broecke. Heb het 3 weken geleden laten doen en krijg elke dag complimenten van collega's en bekenden, had het alleen jaren eerder moeten laten doen.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

De rust in de kliniek, het informatie consult met de dokter was gratis, en het mooie resultaat. Bedankt!!!

Corina

Ik heb een ooglidcorrectie laten uitvoeren. Dat was bij de VandenBroecke Kliniek een zeer goede ervaring.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Veel aandacht. Ondanks uitloop toch de tijd nemen voor het intake gesprek. Intake gesprek wordt afgenomen door de behandelend chirurg. Informatie op de website is erg uitgebreid. Het telefoontje de... Veel aandacht. Ondanks uitloop toch de tijd nemen voor het intake gesprek. Intake gesprek wordt afgenomen door de behandelend chirurg. Informatie op de website is erg uitgebreid. Het telefoontje de dag na de ingreep (hoe gaat het, zijn er nog vragen) heb ik zeer gewaardeerd.

Professionele kliniek met uiterst aardige en deskundige mensen. Super blij met het resultaat. Alles 100 % meegevallen. Kan het iedeeen aanbevelen.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

De sfeer was heel ontspannen. En heel netjes dat er enkele dagen na de behandeling gebeld werd om te horen hoe het ging.

Alles keurig verzorgd en goede voorlichting.

Alles klopte.

Hele goede ervaring. Ik had erg gelijk Eem goed gevoel bij.

Bij het intakegesprek werd er veel tijd genomen om alles door te nemen en de mogelijkheden te bekijken.
Op de dag van de ingreep werd ik vriendelijk ontvangen en de ingreep verliep ook in een goede sfeer. Er werd duidelijk verteld wat er ging gebeuren. Na afloop van de operatie even rustig bijkomen. Thuis weinig last gehad behalve de gebruikelijke blauwe plekken en een beetje jeuk. Zeer tevreden over de ingreep. Inmiddels is mijn zus deze week ook bij jullie geweest voor een ooglidcorrectie. ook zeer tevreden.

Sfeer
Uitleg

Prettige benadering door zowel het personeel bij de balie als de plastisch chirurg en assistente zelf.

Wat zijn de sterke punten van de VandenBroecke Kliniek?

Vriendelijke benadering personeel en chirurg. Duidelijke uitleg over de ingreep. Professionele wijze van het uitvoeren van de ingreep. Uitleg van de verschillende stappen tijdens de ingreep vond ik... Vriendelijke benadering personeel en chirurg. Duidelijke uitleg over de ingreep. Professionele wijze van het uitvoeren van de ingreep. Uitleg van de verschillende stappen tijdens de ingreep vond ik erg fijn. De sfeer tijdens de ingreep was heel ontspannen.