Kwaliteit van het product

Van Weert

Website is niet gebruiksvriendelijk en werkt niet naar behoren. Ik heb 2 maal besteld bij dit bedrijf en 2 keer een fout in de bestelling. Later gecorrigeerd.

Nee

Ja, site aanpassen.

Mooie produkten

Ria

Producten worden snel geleverd. De beschrijving en producten zijn goed.

De omschrijving van de producten
En de leuke recepten

Op zaterdag 26-8 zou mijn bestelling bjnnen klmen. Helaas tevergeefs gewacht, want er kwam niets. Maandag gebeld en toen bleek dat ze de bestelling waren vergeten. Gelukkig meteen opgelost en... Op zaterdag 26-8 zou mijn bestelling bjnnen klmen. Helaas tevergeefs gewacht, want er kwam niets. Maandag gebeld en toen bleek dat ze de bestelling waren vergeten. Gelukkig meteen opgelost en dinsdag kwam de bestelling keurig ingepakt aan.

De fout werd direct hersteld.

Nog zorgvuldiger bestellingen behandelen.

Frank Wind

Vriendelijk en klantgericht

Mooie producten.

De mogelijkheid om een afleveradres te kiezen werkte op het moment van bestellen niet goed.

Liz

Snelle correcte levering. Product erg vers!

Productiedatum van de broadbeans lag na de bestelling. Supervers dus!

Bestelling werd in 2 delen geleverd. Dat had duidelijker vermeld kunnen worden, maar deellevering was m.i. overbodig. Had ook gewoon samen geleverd kunnen worden.

wilma van berkel

Afgelopen week ontving ik een verkeerde bestelling en werd me gevraagd de boel terug te sturen
en een andere keer was er i ding niet geleverd, dat is toen nageleverd

bijzondere producten en een goede kwaliteit

secuurder inpakken

Ik kreeg zonder waarschuwing slechts een gedeelte van mijn producten geleverd. terwijl wel alles betaald was. Nu maar hopen dat de rest nog geleverd wordt.

A. De Porto

Bericht sturen bij verzending.

Joyce van der Veen

Bijzondere producten

Kan geen verbeterpunten bedenken. Ik vind het lastig om zo kort na de levering van de 1e bestelling al feedback te geven.
Heb bijvoorbeeld nog lang niet alles geproefd.