Kwaliteit van het product

Nee.

Rommelige site.

Erik Hagens

Te weinig ervaring mee

Nee, het betrof maar een kleine bestelling. Uitgebreid assortiment is een sterk punt.

Mogelijk bij sommige producten keuze uit hoeveelheid.

goede ervaring

prachtig assortiment; mooie website; is overzichtelijk en nodigt uit om te kopen

Veronique Bergmamn

Ik was op zoek naar bergamot essence en sambai azijn. Het blijkt dat dr bergamot wellis voor professionals en niet voor thuiskoks. Heel jammer.
De leverinng

Van Sambai duurde 4...
De leverinng

Van Sambai duurde 4 dagen endat zonder kaartje in brievenbus hoer in t vuilnishok gedeponeerd tussen oude kartonnen dozen. Kan niet door de beugel voor 7 euro verzendkosten. Briefje in brievenbus achter laten is het minst wat wij verwachten......,
Blijkbaar zenden jullie wel correct af naar Bangkok, Gaggan waar mijn zoon werkt. ...Dus nu nog in eigen land beter tegelen met verzenden!!!!! Groet, veronique

Zie boven

Francine Henselmans

Zeer goede en snelle service

Zeer goede kwaliteit

Graag zou ik zien bij de bestelling of het product nog op voorraad is.

Sharon Raetsen

De beste producten. Levering op tijd. Producten in orde

De kwaliteit van de producten. Koelelementen bij vleeswaar ook top

Ik wil super graag mee met een vanille venture trip; italie of japan en ik ben nog niet uitgenodigd. SAD
Ben zeer benieuwd naar de oorsprong van jullie mooie assortiment, dat is wat ik zo waardeer aan vanille venture. Jullie verkopen niet alleen kwalitatief hoogstaande producten, jullie vertellen ook het verhaal erachter. Echt Heeerlijk

Kwaliteit, originaliteit en snelle levering

Uitgebreide informatie

Prima, goede producten en service

Goede producten!

nee

Snel

Nee

Graag een track trace code meegeven of een mail dat de bestelling aangeboden is bij post nl

Prima assortiment, snelle levering en goed gekoeld verpakt (ivm die overheerlijke BBQ chorizoworstjes)

De 400gr satekruiden zijn heerlijk, van zoiets zou ik wel vaker iets voorbij zien komen.