Kwaliteit van het product

Mooie producten

Marina G.

Handige website als je goed oplet. Assortiment mag groeien. Order is makkelijk te plaatsen. Order wordt snel bezorgd. Ik kocht vanillebonen en kreeg ze keurig in een goed afgesloten reageerbuisje.... Handige website als je goed oplet. Assortiment mag groeien. Order is makkelijk te plaatsen. Order wordt snel bezorgd. Ik kocht vanillebonen en kreeg ze keurig in een goed afgesloten reageerbuisje. Ze zijn inmiddels verwerkt tot heerlijke vanillesuiker.

Bijzonder assortiment

Graag groter assortiment

Tekla

Vanilla Venture heeft een prettige overzichtswebsite met veel lekkere dingen. Site werkt prettig en er is veel te vinden.

Gebruiksvriendelijkheid site
Overzichtelijkheid

Sommige producten ontbreekt wat informatie. We hebben 6 verschillende producten besteld waarvan 5 uitstekend. De siroop caramel zeezout was echter niet wat we hadden verwacht. Het was meer limonade... Sommige producten ontbreekt wat informatie. We hebben 6 verschillende producten besteld waarvan 5 uitstekend. De siroop caramel zeezout was echter niet wat we hadden verwacht. Het was meer limonade dan een siroop, wat we verkeerd hadden geinterpreteerd, daarnaast was de smaak ook geen caramel zeezout - meer een cola zonder prik smaak. Dit is niet echt een fout van Vanilla Venture, maar viel wel tegen.

Nog maar één enkele bestelling gedaan.

Goede informatie over produkten

ans

Ontdekt op zoek naar een recept, dus mijn eerste ervaring. Gunstig, want groot assortiment en van goede kwaliteit. In elk geval veel beter dan wat ik hier op het platteland kan kopen

goede kwaliteit

nee

betsie

Snelle levering, fantastische producten, makkelijke website

klantvriendelijkheid

Prima bedrijf. Mooie produkten. Snelle levering. Online contact zoeken bij vragen gaat goed.

Nee. Goed is goed.

Nee

betsie neijzing

Heel positief,
gebruikersvriendelijke website, snelle levering

aparte producten (specialisatie),

nvt

Van der Veer

Goed! Mooie producten en goede klantenservice. Ik kreeg mijn bestelling er niet door via de ipad.Even gebeld en werd goed opgelost en ook al was het na 12.00, toch gelijk verzonden en op tijd binnen!

Mooie producten, vriendelijke klantenservice

De website werkt niet opimaal via ipad

Bert de Turck

Goede informatie, aantrekkelijke korting, heldere website en bijzonder correcte verpakking en verzending

neen, nog niet!