Kwaliteit van het product

Hans uit Den Helder

Mooi assortiment, snelle levering en als extraatje goede receptenkaartjes bij de specerijen .

Aantrekkelijke website, goed te vinden via Google.
Receptenkaartjes zijn uitnodigend .

Verpakking producten voor bezorging : zat in oude doos . Een stijlvolle verpakkingslijn à la Coolblue werkt mee om de beleving van Vanilla Venture te versterken.

Ik heb voor het eerst vijf produkten gekocht van het merk souq en deze zijn erg goed van smaak en kwaliteit, wat mij betreft. Goed verpakt ook.

Mijn beperkte eerste ervaring smaakt naar meer, met name vanwege de kwaliteit van de produkten

Uitbreiding van het assortiment?

Mark Croes

Prima levering. Producten goed verpakt in een tempex-box. Gewoon via post NL laten bezorgen. Door de koelelementen blijft alles netjes gekoeld in de box.

Enige webshop die Joselito biedt aan consumenten.

Bij de Joselito 70 gram verpakking zou het makkelijk zijn om het aantal plakjes te vermelden zodat je een betere inschatting kan maken van de benodigdheden.

Prima service en snelle levering

bijzondere produkten die vaak moeilijk te vinden zijn

wanneer een product verdwijnt even een mededeling waarom en hoe het product toch besteld kan worden

Als particulier hier wat heerlijke kruiden besteld. Supersnel geleverd. Alles prima.

Het (italiaanse) delicatessenpakket had ofwel verpakt of wel van wat recepten voorzien kunnen worden. Is een beetje kaal zo.

Mieke

Zeer punctueel. Goede informatie.

Zeer snelle levering

Het was een beetje zoeken in het begin.

Top!

Bijzondere producten en snelle levering.

Een nog groter assortiment.

Prima reactie op een eerder gedane review. Goede communicatie, en goede spullen.

Prima producten en snelle levering

Het assortiment sluit aan bij onze smaak

wat meer op vegetariers gericht

S. de R.

Mijn vorige bestellingen waren probleemloos verlopen. Helaas dit keer ontbraken de etiketten van de bestelde kruiden waardoor het raden was wat in welk blikje zat. Na contact op te hebben genomen... Mijn vorige bestellingen waren probleemloos verlopen. Helaas dit keer ontbraken de etiketten van de bestelde kruiden waardoor het raden was wat in welk blikje zat. Na contact op te hebben genomen kreeg ik de etiketten alsnog nagestuurd + een goedmaker. Daarna bleek er een kruidenmix te ontbreken. Deze bleek niet op voorraad wat niet op de site vermeld stond. Het bedrag ervan zou teruggestort worden. Wel jammer dat dit niet vanuit het bedrijf gecommuniceerd werd met klant en dat de klant er op deze manier achter moest komen (anders denk ik geld ook niet teruggestort gekregen).

onderscheidend product aanbod van goede kwaliteit.

Bestelling controleren voordat deze verzonden wordt.
Voorraad actueel houden op website.
Meer klantgericht denken en handelen.

Reactie Vanilla Venture:

Beste S. de R.,
Bedankt voor uw review. We nemen uw feedback mee ter verbetering van onze service.
Marieke Botman
Webshop manager Vanilla Venture...
Beste S. de R.,
Marieke Botman