Kwaliteit van het product

Over het algemeen goed

redelijk goede producten maar jammer is wel dat er veelvuldig producten niet in voorraad zijn.

-betere controle op het hanteren van het opgegeven verzendadres
-betere etikettering geleverde kruiden. Soms is het uiteraard heel duidelijk maar b.v.
ingeval van meerdere soort...
-betere controle op het hanteren van het opgegeven verzendadres
ingeval van meerdere soort peper is een etiketje erbij handiger.
-het zou prettig zijn indien bij producten die in de koelkast bewaard moeten worden dit ook
bij het betreffende product op de website vermeld zou worden (vadouvan b.v.)

Reactie Vanilla Venture:

Beste anoniem,
Bedankt voor uw review. We nemen uw feedback mee ter verbetering van onze service.
Marieke Botman
Webshop manager Vanilla Venture...
Beste anoniem,
Marieke Botman
Webshop manager Vanilla Venture
marieke@vanillaventure.nl

Lene

Ik was opzoek naar een bepaalde azijn en kwam zo bij Vanille Venute uit. Helaas was deze niet in de webwinkel voor particulieren te verkrijgen maar wel op de groothandel webshop. Zonder meer werd er... Ik was opzoek naar een bepaalde azijn en kwam zo bij Vanille Venute uit. Helaas was deze niet in de webwinkel voor particulieren te verkrijgen maar wel op de groothandel webshop. Zonder meer werd er voor me geregeld dat ik als particulier deze azijn ook kon bestellen. Super. Tevens werd de kortingcode die ik via mijn browser niet kon activeren achteraf nog verrekend.

Mooie unieke producten.

A Pothoven

Duidelijke omschrijving van de producten en zelfs wat je er mee kan doen. Leuk ook de inspiratie recepten

Snelle afhandeling, snelle levering

Nog geen verbeterpunten of tips. Doorgaan op deze wijze

Mieke van Liere

Prima ervaringen, heb al vele keren iets besteld!

Korte lijnen, kwalitatief hoge, exclusieve producten, !
Snelle feedback.

C. Vuijk

Uitstekende ervaring. Ik wilde iets kopen dat eigenlijk niet voor particulieren te bestellen was, maar dit heeft uw bedrijf toch mogelijk gemaakt.

Zie boven.

Nee

Marianne Geerts

Snel, efficient alle artikelen in huis

Artikelen die moeilijk aan te komen zijn, hebben ze

Nog meer uitbreiding assortiment

Natascha

Prima service??

Snelle bezorging

Betrof de eerste bestelling, goede ervaring!

Goed bereikbare klantenservice.

Ik had problemen met de site, eerst niet goed bereikbaar en daarna problemen met bestellen, Site pakte mijn invoer niet.

Maud Makkinga

Directe communicatie en snelle levering

Directie reactie op vraag per mail

1 product wat ik kocht, nl kweepeer-jam, blijkt peer-kweepeerjam te zijn en smaakt helemaal niet naar kweepeer. Dus is een duur potje gewone perenjam.

Cilia de Jong

Ik heb limonadesiroop besteld via de wegschop

mooie verpakkingen en aantrekkelijk en duidelijk vormgegeven wegschop, bestellingen mooi en gekoeld verpakt

nee