Kwaliteit van het product

Rogier Sluyter

ruimer assortiment laten zien

Ria

De producten zijn niet goedkoop maar wat je koopt is van uitstekende kwaliteit.

Prettig

mag worden gemeld wanneer een product weer leverbaar is

Prima. Mooi assortiment.

Daniëlle

Super ervaring

Noten zijn al duur vind de verzend kosten wel erg duur

K. van Tilborg

In een woord fantastisch!!

Geen vooral zo doorgaan.

Online vanuit mijnvakantie adres bestelling van griekse producten gedaan, die ook niet overal makkelijk verkrijgbaar zijn. Zeer snelle cf afspraak levering van bestelling!

Nee

Super weer! Ik werd gebeld omdat sommige producten niet meer beschikbaar waren. Ik heb goede alternatieven gekregen. Ga zo door!

Op facebook volg ik jullie en werd getriggerd door de groene pistachenootjes. Deze zijn echter niet voor particulieren beschikbaar. Super jammer want ze lijken me echt heel lekker. Ik mis de noten... Op facebook volg ik jullie en werd getriggerd door de groene pistachenootjes. Deze zijn echter niet voor particulieren beschikbaar. Super jammer want ze lijken me echt heel lekker. Ik mis de noten op de website voor particulieren.

Snelle levering. Prima kwaliteit /prijsverhuding

-de website is voor mij niet altijd even logisch. B.v. suiker onder "specerijen" en colatura onder "olie en azijn" .
- soms wordt een ander product geleverd dan besteld. Meestal geen ramp...
- soms wordt een ander product geleverd dan besteld. Meestal geen ramp maar als dat even tevoren wordt afgestemd
zou prettig zijn.
- in geval iets niet in voorraad is maar b.v. een week later verwacht wordt zou de uitvoering van de bestelling hierop
moeten kunnen wachten. Om 1 of 2 producten na te bestellen is niet handig.
- de frequentie van de aanbiedingen vindt ik wat veel. Voor horeca ligt dat wat anders maar ik als particulier bestel niet
iedere week en zou ik persoonlijk de voorkeur geven aan een maandaanbieding.
wachten.