Kwaliteit van het product

Cocchi Americano besteld, wat in Nederland nauwelijks te krijgen. Werd zeer snel geleverd.

Gandalf

Mooie producten die netjes. vlot en met veel service geleverd worden.

De informatie over de levering en de suggesties daartoe zouden op de website iets gemakkelijker kunnen worden vermeld, zodat eenheden en verpakking iets gemakkelijker kunnen worden gekozen.

E C Poser

Ik heb kruiden, specerijen en tahina besteld.

Tot op heden (eerstebestelling)goed en prettig zaken doen.

Of mijn E-Mail is niet aangekomen maar op mijn mail waarop ik uitvoerig retour zending enz mededeel geen enkel reactie terug ,jammer,benieuwd,uiteraard,of alles goed is verwerkt(?) verder zeer... Of mijn E-Mail is niet aangekomen maar op mijn mail waarop ik uitvoerig retour zending enz mededeel geen enkel reactie terug ,jammer,benieuwd,uiteraard,of alles goed is verwerkt(?) verder zeer tevreden

Esther

Geweldige producten, snelle levering

Heel vriendelijk. Soms wat chaotisch. (is ook wel weer leuk)

De administratie kan beter. Soms duurt het heel lang voordat een nota verzonden wordt. Nota's kloppen vaak niet (helemaal). De laatste keer had ik aangegeven dat ik de spullen laat in de middag of... De administratie kan beter. Soms duurt het heel lang voordat een nota verzonden wordt. Nota's kloppen vaak niet (helemaal). De laatste keer had ik aangegeven dat ik de spullen laat in de middag of de volgende ochtend zou komen halen. Ik kwam de volgende ochtend, maar toen moest de order nog gepickt worden.

Geen bijzonderheden

Aangeven dat tonic in verpakkngen van 8 besteld kan worden. Ik heb een paar keer van de 24 25 gemaakt maar verandede steeds terug , na aflevering begreep ik waarom

ashara

nog niet

Prima producten, snelle levering. Duidelijke website. Ontzettend leuke receptkaartjes erbij.
Ik kreeg 2 pakketjes, waarvan er eentje niet voor mij bedoeld was, dat zag ik pas toen ik het pakketje opende. Mijn adres stond er wel op, maar in t pakket zat een bestellijst van een ander. Mijn pakket was niet compleet. Na contact met VV, moest ik het retour afzender sturen. Verzendkosten zullen vergoed worden. Op zich allemaal prima, maar ik vond de waardering voor mijn eerlijkheid minimaal. Maar misschien was dat alleen mijn gevoel.. Maar bedrijf is verder prima!

Zie eerste punt.

Reactie Vanilla Venture:

Beste anoniem,
Bedankt voor uw review. We nemen uw feedback mee ter verbetering van onze service.
Marieke Botman
Webshop manager Vanilla Venture...
Beste anoniem,
Marieke Botman