Kwaliteit van het product

Snelle levering, goede communicatie

verpakking kan verbeteren om beschadiging te voorkomen

Marjan LM

Zeer goede sevice en een prima contact met prettige medewerkers.

Prima contact via de telefoon en alle vragen in goede banen geleid en afgehandeld.

Tot nu toe niet.

Bestelling van tonijn en ansjovis van Ortiz

Aanbod in de particuliere webshop is erg beperkt

Goede service

De website vind ik soms wat onoverzichtelijk

Tevreden over levering

1 fles lek gegaan tijdens transport, schroefdop leek iets los gedraaid

Josette

Snelle levering en mooie producten

Prima, eerste ervaring! Ik zal zeker nog een keer een bestelling doen, ondanks het feit dat mijn 1e bestelling niet helemaal goed gegaan is.

Dopje van oranjebloesemwater zat los bij aankomst van het pakketje en was dus niet ' luchtdicht' . Hier heb ik over gebeld en kreeg uitleg dat het water deze week gebotteld was en dat het dus geen... Dopje van oranjebloesemwater zat los bij aankomst van het pakketje en was dus niet ' luchtdicht' . Hier heb ik over gebeld en kreeg uitleg dat het water deze week gebotteld was en dat het dus geen kwaad kon om te gebruiken. Prima reactie en service maar ik heb niet de mogelijkheid/voorstel gekregen om het flesje om te ruilen voor een andere, had ik een nog betere service gevonden. Als ik het namelijk in een reguliere winkel had gekocht, dan was ik terug gegaan om het om te ruilen voor een dicht flesje.

Reactie Vanilla Venture:

Beste anoniem ,
Bedankt voor uw review. We nemen uw feedback mee ter verbetering van onze service.
Marieke Botman
Webshop manager Vanilla Venture...
Beste anoniem ,
Marieke Botman
Webshop manager Vanilla Venture
marieke@vanillaventure.nl

De beste Vadouvan vind je bij Vanilla Venture

Ik mis nog de momenteel zo populaire 'rubs'.
De prijzen van de producten zijn wat aan de hoge kant, evenals het het minimale bestelbedrag voor gratis levering.