Kwaliteit van het product

John van de Woestijne

Aankoop van diverse producten

Ga zo door

Prima servoce; ruim assortiment.

Tim

Goeie service"zelfs gekoeld aangeleverd"!

Snelle en correcte levering

Prima! Bestellen verliep soepel (al kan de website misschien iets overzichtelijker), bij het bestellen een datum opgegeven voor bezorging die later niet uitkwam. Even een telefoontje en geregeld:... Prima! Bestellen verliep soepel (al kan de website misschien iets overzichtelijker), bij het bestellen een datum opgegeven voor bezorging die later niet uitkwam. Even een telefoontje en geregeld: het kon verzet worden. Producten zijn goed.

bertus

Leuke website, slechte info omtrent levertijd

na overleg op de juiste dag geleverd

Blijft goed

Houden zo

Zie verbeter tips. Product fantastisch, bezorging had veel beter gekund.

Wanneer ik 2 weken voor de gewenste bezorgdatum bestel en ook bezorgkosten heb afgerekend en er dan om 16,30 op de dag er voor een onnodig telefoontje plaats vindt met de vraag of ik bezorging wil,... Wanneer ik 2 weken voor de gewenste bezorgdatum bestel en ook bezorgkosten heb afgerekend en er dan om 16,30 op de dag er voor een onnodig telefoontje plaats vindt met de vraag of ik bezorging wil, of dat ik afhaal voel je al dat het fout gaat. Inderdaad een hele dag huisarrest en bezorging 3 dagen later bij de buren , Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. Cool Blue en Bol.com doen het veel beter, daar kun je een bezorgingstijdstip op 2 uur nauwkeurig afspreken. Het ie alleen dat ik de Big Tom niet wil missen

Reactie Vanilla Venture:

Beste anoniem,
Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u zolang op uw bestelling heeft moeten wachten. We nemen uw feedback mee ter verbetering van onze service.
Met vriendelijke...
Beste anoniem,
Marieke Botman
Webshop manager Vanilla Venture
marieke@vanillaventure.nl

Uitstekende kwaliteit produkten

Timber Gerver

Ik had vanille nodig uit Tahiti, Vanilla Venture verkocht dit voor een redelijke prijs, maar toen ik het product binnenkreeg was ik ook wel echt blij. Wat een prachtige vanillestokjes

Ik vind de verzendkosten best hoog