Kwaliteit van het product

Elsa

Mooi bedrijf met mooie producten

Robijn

Erg goede ervaring, goede service, vragen over producten worden telefonisch snel en goed behandeld.

RdL

Goede kwaliteit producten en goede prijs

Levering zou nog sneller mogen

Mieke van Liere

Super producten, zijn in de winkel niet te koop, snelle levering, kortom, niets dan lof!!

?????

Ik vind het een goed gesoorteerd bedrijf, met producten die niet makkelijk te koop zijn in de plaats waar ik woon. De producten zijn daarbij van een zeer goede kwaliteit! En de levering us goed... Ik vind het een goed gesoorteerd bedrijf, met producten die niet makkelijk te koop zijn in de plaats waar ik woon. De producten zijn daarbij van een zeer goede kwaliteit! En de levering us goed verzorgd en snel??

?????

P. van Wijck

Snelle levering. Zeer tevreden.

Prettige klantvriendelijke benadering; prima productassortiment.

Routing site. Scherper onderscheid particulier en zakelijk en verfijning producten per categorie zou toegankelijkheid kunnen vergroten.

Reactie Vanilla Venture:

Beste anoniem,
Bedankt voor uw review. We nemen uw feedback mee ter verbetering van onze service.
Marieke Botman
Webshop manager Vanilla Venture...
Beste anoniem,
Webshop manager Vanilla Venture
marieke@vanillaventure.nl

Snelle levering met top producten

Sandra

Mooie producten en een uitstekende klantenservice!

Naar mijn idee zou de uitstraling van de cadeaubonnen wel iets hoogwaardiger mogen. Dikker papier vooral. De code die er was opgeplakt oogde ook wat armoedig. Ik zou een handmatig gekalligrafeerd... Naar mijn idee zou de uitstraling van de cadeaubonnen wel iets hoogwaardiger mogen. Dikker papier vooral. De code die er was opgeplakt oogde ook wat armoedig. Ik zou een handmatig gekalligrafeerd bedrag geweldig vinden, op een wat mattere zwaarder papierkwaliteit. Ook zijn er nog 2 websites te vinden, vond ik wat verwarrend.

Reactie Vanilla Venture:

Beste Sandra,
Marieke Botman
Webshop manager Vanilla Venture...
Beste Sandra,
Webshop manager Vanilla Venture