Kwaliteit van het product

Han van Dijck

Professioneel

Meer pasta producten toevoegen. Zoals ravioli's, dunnere spaghetti. E.d.

Prima snel geleverd

Assortiment blijven verbeteren

Koos Wijnen

Mooie assortiment

snelheid

Jammer dat op de website niet goed te zien is of producten leverbaar zijn

Han van Dijck

Professioneel

Meer pasta producten toevoegen. Zoals ravioli's, dunnere spaghetti. E.d.

Ik heb drie verschillende producten besteld, waarvan twee die ik niet in de winkels waar ik kom kan kopen.
Fijn dus dat die producten (gekonfijte citroen en oranjebloesemwater) via deze website verkrijgbaar zijn.

Dit was mijn eerste keer bestellen bij VV en op een paar verbeterpunten na was het een goede ervaring.

Ik had twee potten tahina besteld, maar er was er maar 1 op voorraad. Nu wordt deze nageleverd, maar wellicht is het een idee om bij de producten aan te geven hoeveel er nog op voorraad zijn. Ik had... Ik had twee potten tahina besteld, maar er was er maar 1 op voorraad. Nu wordt deze nageleverd, maar wellicht is het een idee om bij de producten aan te geven hoeveel er nog op voorraad zijn. Ik had namelijk wel gekeken of het product op voorraad was voordat ik bestelde, maar ik kon niet zien dat er nog maar 1 pot was.

Ook werd er pas contact gezocht met mij nadat de incomplete bestelling verzonden was. Als dit van tevoren wordt gedaan heeft de klant nog de optie om de bestelling te annuleren en te wachten tot alles voorradig is.

Reactie Vanilla Venture:

Beste anoniem,
Bedankt voor uw review. We nemen uw feedback mee ter verbetering van onze service.
Marieke Botman
Webshop manager Vanilla Venture...
Beste anoniem,
Marieke Botman
Webshop manager Vanilla Venture
marieke@vanillaventure.nl

Zeer goede ervaring!

Angelique Hanff

Beste risotto gevonden en besteld. Het werd de dag dat ik wenste, geleverd, dus helemaal tevreden!

Nee, helemaal tevreden.