Kwaliteit van het product

A.R. Ouwerkerk

Alles naar wens bezorgd; ik heb verder nog geen ervaring met de producten

R van Rijswijk

Beroepsmatig al jaren afnemer van uw kwaliteits producten. Als particulier pas een maand.

Assortiment voor particulieren uitbreiden. Zou graag meer keus willen bij de kruidenafdeling.

Kees Vis

Een geweldig bedrijf met bevlogen mensen, die met hart en ziel met hun producten bezig zijn.

Ik geloof niet dat aanbiedingen en kortingscodes werken voor deze producten in de particuliere sector. Ik zou meer gaan voor een exclusieve uitstraling en vaste en zelfs iets hogere prijzen... Ik geloof niet dat aanbiedingen en kortingscodes werken voor deze producten in de particuliere sector. Ik zou meer gaan voor een exclusieve uitstraling en vaste en zelfs iets hogere prijzen hanteren. En dan als verrassing iets extra's toevoegen aan een bestelling, om klanten kennis met een product te laten maken met ook een briefje erbij met tips voor toepassingen. Veel werk, ik weet het. Maar het zal gewaardeerd worden vermoed ik en extra omzet genereren.

Top!

Dat op de site niet staat dat er grote flessenBig Tom zijn (waar ik al weken naar op zoek was ;-))

Goede productselectie en samenstelling, korte maar duidelijke omschrijving van de producten, en goede opvolging van bestellingen

Nee

In een word: geweldig

Iets makkelijkere website zou fijn zijn.

Reactie Vanilla Venture:

Marieke Botman
Webshop manager Vanilla Venture...
Webshop manager Vanilla Venture
marieke@vanillaventure.nl

karin@thegreenfairy Karin Clardij

Goede, mooie producten. Snel geleverd. Prima!

Nee, ik vind het uitstekend.

moet soms even zoeken op de website. Kan nog eenduidiger. Onlangs aanbod blik tomaat van 2,5 kg. Bleek ik als particulier niet te kunnen bestellen.

Reactie Vanilla Venture:

Beste anoniem,
Bedankt voor uw review. We nemen uw feedback mee ter verbetering van onze service. U stond ook in de mailing lijst voor onze zakelijke klanten. Hier hebben wij u nu uitgehaald waardoor u nu alleen e-mails ontvangt waar u van kan profiteren.
Webshop manager Vanilla Venture
marieke@vanillaventure.nl

B-Total

Bestelling van een product via de website

Ga zo door...

Mooie en duidelijk vormgegeven website. Verzending levering is goed te volgen (en was precies op tijd).