Kwaliteit van het product

Onlangs voor eerste keer bestelling gedaan. Goed bevallen.

Tim de Groot

Prima bezorging!

Door de duidelijke info was een keuze maken geen probleem. De levering was snel (en op de vooraf aangegeven tijdschema).

Top!! Super ervaring!

Gies

Super Kwaliteit en Snelle Levering

Mieke van Liere

Heb al meerdere keren besteld, prima service, kan iedereen aanbevelen!!!
Na een levering die niet voor mij bestemd was, zeer correcten snel opgelost! Hulde.

Misschien een uitgebreidere beschrijving van produkt en de gebruikerswijze....

Reactie Vanilla Venture:

Beste mevrouw van Liere,
Bedankt voor uw review. We nemen uw feedback mee ter verbetering van onze service.
Marieke Botman
Webshop manager Vanilla Venture...
Beste mevrouw van Liere,
Webshop manager Vanilla Venture
marieke@vanillaventure.nl

Ariane van mancius

Order besvestiging beter op orde maken.

Reactie Vanilla Venture:

Beste mevrouw Mancius,
Bedankt voor uw review. Nogmaals onze excuses voor de vertraging van de levering. We nemen uw feedback mee ter verbetering van onze service.
Met vriendelijke groet,...
Beste mevrouw Mancius,
Webshop manager Vanilla Venture
marieke@vanillaventure.nl

Ariejaan

Mijn eerste bestelling bij VV, en ik heb nog niet geproefd maar het ziet er knispervers uit, dank. Ik was al een aantal keren op de website geweest in de afgelopen jaren. Als particulier was er tot... Mijn eerste bestelling bij VV, en ik heb nog niet geproefd maar het ziet er knispervers uit, dank. Ik was al een aantal keren op de website geweest in de afgelopen jaren. Als particulier was er tot nog toe geen mogelijkheid om te bestellen, VV was exclusief voor groothandels. Ik was dan ook aangenaam verrast dat de mogelijkheid zich aandeed. Veel succes met deze uitbreiding! Met dank.