Kwaliteit van het product

Eerste keer goed bevallen. Niet alles in 1 keer geleverd maar na telefoontje snel opgelost

stefan de jong

Prima ervaring

Mooie producten, vlotte levering, keurig verpakt. Alle flesjes kwamen heelhuids aan

B. Swart

Voor het eerst gezien op Tasty 'beurs'. Leuk gesprek en vandaar enkele ingrediënten uitgeprobeerd

prijzig

Heerlijk assortiment en snelle levering.

Nog meer lekkers! Maar wel uniek.

Manon Parlevliet

Goede ervaring!

Wel jammer dat de verzendkosten pas gratis zijn vanaf 50 euro. Misschien meerdere afhaalpunten organiseren. Ik woon in Maastricht en een afhaalpunt in de buurt zou top zijn.

Bistro Barteletti

Helemaal goed geregeld

Marlies

Eindelijk een winkel met de produkten die ik zocht!

r.e.m. imholz-de jong

Heel goed. Klantvriendelijke mensen. In het geval dat er wel eens iets is misgegaan werd dit prompt opgelost.
Ook het huidige streven om de productenlijn voor kookgekke particulieren uit te breiden is fijn.

Andere opties voor verzending. Die post.nl is wel aardig maar zij komen zelden op de tijd die ze aangeven en aflevering bij buren, daar hou ik niet van. Helaas kun je bij post.nl pas aangeven waar... Andere opties voor verzending. Die post.nl is wel aardig maar zij komen zelden op de tijd die ze aangeven en aflevering bij buren, daar hou ik niet van. Helaas kun je bij post.nl pas aangeven waar je je pakket bezorgd c.q. af wilt halen nadat die arme bezorger dus voor niets aan de deur is geweest
Zo je dus zou kunnen aangeven verzending naar kialapunt of id. en desnoods pakjesgemak dan zou dat prettiger zijn en zelfs goedkoper.

Prima, niets op aan te merken