F

Had de bestelde onderdelen snel in huis.

Martijn

Ben zeer tevreden. Goed materiaal wat prima werkt.

Ben zeer tevreden

Han

Prima website goede prijzen snelle levering.

Geef je review een titel

Prima website goede prijzen snelle…

Ricardo

Afgelopen week een bestelling geplaatst. Bestelling zelf was in orde, maar over het product toch nog wel wat onduidelijkheden en was anders dan verwacht. Had onder andere hier gelezen dat ze goeie... Afgelopen week een bestelling geplaatst. Bestelling zelf was in orde, maar over het product toch nog wel wat onduidelijkheden en was anders dan verwacht. Had onder andere hier gelezen dat ze goeie klantenservice hadden. Tevergeefs over meerdere zaken op verschillende momenten contact opgenomen. Maar 0,0 respons gehad. Erg jammer als je toch wel een prijzig product besteld en er geen service verleend word en je gewoon geen reactie krijg.

Uiteindelijk met veel googlen veel duidelijk geworden. Product werkt goed en naar behoren, maar klantenservice laat echt wel te wensen over.....

Slechte klantenservice

John

Goede service

Goede service

Janan

On time delivery

On time delivery

Fabian

Inmiddels de volledige bestelling binnen volgens afspraak keurig geregeld.
Klant zeer tevreden.

Geef je review een titel

Bestelling nog niet helemaal compleet

Tammy

Snelle verzending, duidelijke mails. Echt een aanrader!

Snelle verzending

Patrick

Ik had Led lampjes besteld, alleen tijdens het installeren viel er een onderdeel bij de motor.
Na uren zoeken helaas niks kunnen vinden. Via whatsapp heb ik contact gelegd met vct parts. Zei hebben mij super goed geholpen met een setje voor de helft van de oorspronkelijke prijs, omdat dat onderdeel niet los verkocht wordt. Dit heeft mij veel geld gescheeld. De medewerker was meedenkend en samen kwamen we tot een oplossing.
Het product is trouwens super wat een licht en kwaliteit is super. Daarom 5 sterren voor mij!

Ik had Led lampjes besteld

Janneke,

Duidelijke website, goed product, snelle levering

Mooi bedrijf!