Marc

Prima Webwinkel. Dik tevreden

Prima Webwinkel

Mike

Goeie site met aardige klantenservice, goed bereikbaar via whatsapp!

Goeie site met aardige klantenservice, goed bereikbaar via whatsapp!

Nadat 1 lamp van de led set ermee gestopt was is er een vervangende lamp opgestuurd, die is door DHL volledig de verkeerde kant opgestuurd, nieuwe vervangende lamp opgestuurd, blijkt kapot te zijn geleverd. (Kunnen hun vrij weinig aan doen)

Nu een nieuwe vervangende set opgestuurd gekregen, goede service snelle afhandeling en goed bereikbaar!.

Geef je review een titel

Goede site met aardige klantenservice

Pulsar

Netjes en op tijd geleverd. Fijn dat er nog steeds goede service is.

Geef je review een titel

Netjes en op tijd geleverd

Zwelly

Snel en goed
Snel geleverd en product is prima van kwaliteit

Super

Rinij

Ik had hem heel graag op dinsdag 2 november willen ontvangen en ze kwamen pas 4 november in mijn brievenbus.
Dat is spijtig nu moet ik ze weer naar mijn dochter opsturen ze was dinsdag en woensdag bij mij .
Grt Rinij Kicken

Geef je review een titel

Ik had hem heel graag op dinsdag 2…

cas

Snelle levering, goed prijzen.

esther

Prima product gekregen, wel erg dure verzendkosten voor een piep klein zwart plastic riemstoppertje en daarbij vond ik het lang duren voordat ik het thuis kreeg.

Geef je review een titel

Prima product maar levering duur en traag

Klant

Dit bedrijf denkt in oplossingen niet in problemen. Bestelling werd niet geleverd buiten schuld om van VCT parts. Werd zeer snel gereageerd op email en verzoek. In overleg ander voorstel gekregen.... Dit bedrijf denkt in oplossingen niet in problemen. Bestelling werd niet geleverd buiten schuld om van VCT parts. Werd zeer snel gereageerd op email en verzoek. In overleg ander voorstel gekregen. Zeer tevreden met de uitkomst.

Geef je review een titel

Dit bedrijf denkt in oplossingen niet…

M.

Snelle zending.
Stuurhoes komt overeen met de afbeelding.

Snelle zending

Henk

Uitstekende levering van het juiste artikel. Ik heb alleen maar lof.

Geef je review een titel

Uitstekende levering van het juiste…