Klant

Super goede service. Ik kreeg het verkeerde onderdeel opgestuurd, maar na een mailtje kreeg ik direct een reactie met excuses en is het juiste item direct opgestuurd. Hierbij kon ik het verkeerde... Super goede service. Ik kreeg het verkeerde onderdeel opgestuurd, maar na een mailtje kreeg ik direct een reactie met excuses en is het juiste item direct opgestuurd. Hierbij kon ik het verkeerde item zelfs houden omdat de fout bij VCT gemaakt was. Fijn dat er nog bedrijven zijn die dit zo netjes afhandelen!

Super goede service

Lindsey

Goede website, overzichtelijk. Snelle levering! Aanrader!

Goede website

D.J.P

VCT parts toonde de goede service wat mij vertrouwen geeft

Goede service

Klant

Snelle levering, product voldoet prima.

Beek

Product via amazon.nl besteld met de gedachte dat het binnen een paar dagen binnen zou zijn. 2 weken later nog geen product. Na contact met amazon opgenomen te hebben is mijn een T&T beloofd die ik... Product via amazon.nl besteld met de gedachte dat het binnen een paar dagen binnen zou zijn. 2 weken later nog geen product. Na contact met amazon opgenomen te hebben is mijn een T&T beloofd die ik overigens ool nooit gehad heb. Ik ben zeer ontevreden!
(Mijn welgemeende excuus, de producten die ik via jullie besteld heb is in goede orde ontvangen, ik heb mij vergist met een andere webshop waar het niet zo goed is geregeld als bij jullie. Bedankt voor jullie snelle reactie en hulp)

Super gedaan!

Niels

Iets besteld en was op tijd binnen. Bleek een artikel verkeerd te zijn, kan gebeuren. Maar krijg niemand te pakken via mailing terwijl er staat binnen 24 uur reactie en ben een week verder. ?????... Iets besteld en was op tijd binnen. Bleek een artikel verkeerd te zijn, kan gebeuren. Maar krijg niemand te pakken via mailing terwijl er staat binnen 24 uur reactie en ben een week verder. ?????

Uiteindelijk toch reactie gehad en goed opgelost. Gelijk item kosteloos opgestuurd. Bedankt vctparts.

Uiteindelijk toch reactie.

Nick

Snelle, juiste, eerlijke en nette afhandeling.

Topservice

Hans

Ik had zelf naafdoppen in de verkeerde maat besteld en vroeg netjes in een mailtje of ik ze eventueel zou kunnen retourneren en om te ruilen voor de goede afmetingen maar heb tot op heden nog geen... Ik had zelf naafdoppen in de verkeerde maat besteld en vroeg netjes in een mailtje of ik ze eventueel zou kunnen retourneren en om te ruilen voor de goede afmetingen maar heb tot op heden nog geen enkele reactie terug mogen ontvangen.....
Er is geen telefoonnummer bekend dus ik neem aan dat er geen afdeling klantenservice actief is.....

Geef je review een titel

Ik had zelf naafdoppen in de verkeerde…

John.

Goede product.snelle levering en een goede klantenservice.
Ik raad iedereen VCT parts aan.

Geef je review een titel

Goede product.snelle levering en een…

Atta

Snelle levering na bestelling. Bestelling was abusievelijk niet compleet. Na contact was deze fout snel gecorrigeerd. Zijn vriendelijk en komen afspraken na.

Snelle levering na bestelling