iwan

Alles volgens plan

Alles volgens plan

Arjen

Wat een topservice !!!!!!!!
Ik stuurde een berichtje dat mijn electrische telefoonhouder het niet meer deed en kreeg direct een nieuwe opgestuurd. Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Service is een vak, en dat snappen ze daar. Top.
Arjen

H

Product snel geleverd helaas voldeed dit niet aan de verwachtingen. Terug gestuurd wat achteraf erg gemakkelijk ging, wel zelf betalen wat niet meer als normaal is, binnen een dag mijn geld terug... Product snel geleverd helaas voldeed dit niet aan de verwachtingen. Terug gestuurd wat achteraf erg gemakkelijk ging, wel zelf betalen wat niet meer als normaal is, binnen een dag mijn geld terug ontvangen. Netjes en snel geregeld. ??

Geef je review een titel

Product snel geleverd helaas voldeed…

C/Kees

Dit bedrijf geeft goede informatie, informeert als product weer op voorraad is en handelt transactie snel af, product is zoals het wordt gepresenteerd.

ZO KAN HET OOK!!

Jan

Vlot en correct afgehandeld!!

Geef je review een titel

vlot en correct afgehandeld!!

Wander

Ik was met spoed op zoek naar een onderdeel, via WhatsApp zeer goed en direct geholpen. Aanrader!

Top persoonlijke service

trikke

Het was dringend daar ik niet meer kon overschakelen op lpg en de schakelaar nergens meer te vinden was bij lpg dealers en ik had hem reeds de volgende dag in huis

het was dringend

Carola

Vlotte levering. De 12volt aansluiting ziet er stevig uit.

12volt aansluiting ziet er stevig uit

Sven

Het was defect en ze hebben snel een perfecte oplossing voor me echt een top bedrijf ??

Geef je review een titel

Het was defect en ze hebben snel een…