Tony

Makkelijk en overzichtelijk

makkelijk en overzichtelijk

Corne

Zeer duidelijke productinformatie. Makkelijk te bestellen en heb al paar lampen die werken perfect

Zeer duidelijke productinformatie

Jelle

Alles ging goed met bestellen en afleveren.

Alles ging goed.

Gerhard

Geleverd zoals het produckt er stond op de foto en de datum dat ik het kon vewachten was ook op die dag

Geef je review een titel

geleverd zoals het produckt er stond op…

Juana

Prima ben er blij mee

Prima ben er blij mee

klant

Punktuele en 'snelle levering

Punktuele en 'snelle levering

Jeanine

Service van VCT parts is top! Ik had een sleutelhuis voor m'n Twingo besteld, uiteraard de verkeerde en ik was zo duf geweest om bij het retoursturen, m'n sleutel erin te laten zitten. 1 appje naar... Service van VCT parts is top! Ik had een sleutelhuis voor m'n Twingo besteld, uiteraard de verkeerde en ik was zo duf geweest om bij het retoursturen, m'n sleutel erin te laten zitten. 1 appje naar VCT parts was voldoende om de zoektocht te starten en jawel, hij werd gevonden en gelijk weer opgestuurd. Heel fijn dat je door een mens geholpen wordt en niet door een chatbot. Je voelt je als klant gehoord en gezien en dat is wat je wilt...of je nu 10 euro uitgeeft of 1000.
Dank je wel, Maarten!

Geef je review een titel

Service van VCT parts is top

Johan

Snel geleverd, goede prijs en goede kwaliteit

Snel geleverd

Ronald

Zeer slecht, bar slecht, in december onderdelen besteld, kreeg ik, een verkeerde bestelling (1 lampje)
daarna 3X een klacht ingediend, toen pas een reactie dat ik het artikel terug moest sturen er werd niet over mijn bestelling gesproken (na wat mailberichten pas wel)
totaal geen aandacht vanuit het oogpunt van de klant.
reactie op jouw reactie, je kunt nu er mooi omheen draaien, jij moet gewoon eerst je fouten herstellen door mijn bestelde en betaalde producten van een maand geleden direct te leveren, daarin heb ik aangegeven dat ik dan weer een retourdoos heb om het lampje terug te sturen. nogmaals, jij moet de betalende klant dienen en niet over je 10x zo goedkope expres verstuurde lampje terugsturen gaan communiceren. dit zegt wat over jouw handelswijze, het bedonderen van je klanten en alleen maar geld binnenharken.

Zeer slecht

Yannick

Goede en duidelijke omschrijving en het product was zoals omschreven en snel geleverd zou deze zaak aanraden

Goede en duidelijke omschrijving