Kwaliteit vertaling

Marjolein Dohmen-Janssen, Universiteit Twente

Reageren heel snel, prima vertaling, snelle levering

MIKcarrière en organiatieplanning

Altijd snel, efficiënt, vriendelijk, behulpzaam, goed bereikbaar met een resultaat van hoge kwaliteit. Al jaren een goede partner in al onze vertaal klussen

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Ooit was er een stagiair gevraagd onze vertaling in orde te maken. Dat ging helemaal mis. Een product met veel vertaal fouten. (zelfs onze bedrijfsnaam werd vertaald in het logo).
Misschien is...
Misschien is het begeleiden van stagiaires een aandachtsgebied?

Hijos Leon Mercadal

Perfect ! Supersnelle service ook voor bedrijven ( zoals wij) buiten NL
Chapeau !

Tabletpro

De tekst is vertaald maar daar is ook alles mee gezegd. De tekst is leesbaar maar overduidelijk een vertaalde tekst waarbij de woorden letterlijk zijn vertaald maar de zinnen niet. Een Nederlandse... De tekst is vertaald maar daar is ook alles mee gezegd. De tekst is leesbaar maar overduidelijk een vertaalde tekst waarbij de woorden letterlijk zijn vertaald maar de zinnen niet. Een Nederlandse zin wordt geen Engelse zin door de woorden te vertalen, de hele zin moet dan opnieuw ingedeeld worden. Dat is niet overal gebeurd. De Franse vertaling is ook niet goed.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Super snel en niet heel erg duur.

De vertalingen kunnen eigenlijk niet gebruikt worden voor commerciële doeleinden terwijl ik wel heb aangegeven dat het voor een website is.

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Beste Thomas,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Het is erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de vertalingen.
Uw vaste projectmanager heeft naar aanleiding van deze...
Beste Thomas,
Hartelijk dank voor uw feedback.
Het is erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de vertalingen.
Uw vaste projectmanager heeft naar aanleiding van deze feedback contact met u gezocht.
Op basis van specifiekere feedback kunnen wij uiteraard de vertalingen bekijken en eventueel aanpassen.
Vertaalbureau Perfect

Els van Huizen

snelle terugkoppeling

Calze del Mondo

Snel en efficient

Snelheid van de opdracht

n.v.t.

A. de Boer, Universiteit Twente

Goede ervaring. Correcte, professionele en snelle afhandeling

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Verzoek om check van vertaling bepaalde woorden en verwerking daarvan via website.

IDB Holland bv

Zeer snelle en accurate service, perfecte communicatie.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Zeer snelle behandeling van de gevraagde vertaling. Super intuïtieve website en orderproces.

VeiligDoen

Wij laten altijd onze voorwaarden en contract door Vertaalbureau Perfect vertalen. Hun dienstverlening is uitstekend en wij krijgen altijd alles op tijd binnen.

Wat zijn volgens u de sterke punten van Vertaalbureau Perfect?

Kwaliteit van de vertalingen zijn zeer goed en altijd binnen de gestelde levertijden.

Brightfit

Onvolledige vertalingen, rommelige afhandeling

deadlines worden gehaald

verbetering communicatie, niet perse alles per mail willen afhandelen

Reactie Vertaalbureau Perfect:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Onze projectmanager heeft reeds contact met u opgenomen betreft de 'onvolledige vertaling'. Gezien het feit dat dit voortkwam uit een fout in de initiële aanvraag maakt dat de vertalingsprocedure inderdaad rommelig is verlopen. Wij zijn reeds overgegaan tot gedeeltelijke creditering en zijn blij dat we het op deze wijze kunnen afronden.
Graag weer tot een volgende keer!
Team Vertaalbureau Perfect